השינויים במפת התקשורת צוברים תאוצה, והחל מעוד חודשיים, הטלוויזיה שלכם לא תראה אותו הדבר. היום (שני) פרסמה "קשת" את לוח השידורים שלה החל מה-1 לנובמבר 2017, לאחר פיצול ערוץ 2, כשתעבור לאפיק השידור 12, ותציג תוכניות מוכרות מהשנים שעברו לצד רצועות שידור חדשות, עם פורמטים שיעברו מערוצים אחרים. הערוץ יפעל בכל יום 24 שעות, שבעה ימים בשבוע.



בשעות השיא, ניתן למצוא פורמטים מוכרים המזוהים עם הזכיינית כמו תוכניות הריאליטי "מאסטר שף", ו-"הכוכב הבא", תוכנית התחקירים "עובדה", המגזין הסאטירי "ארץ נהדרת" והסדרה "סברי מרנן". לצידן תשודר תוכנית המציאות החדשה "חתונה ממבט ראשון": ריאליטי בינלאומי פרובוקטיבי, המפגיש זוגות שלא מכירים לפגישה ראשונה - מתחת לחופה. את התוכנית ינחה עידו רוזנבלום שמוכר בעיקר מהתוכנית מונית הכסף", וילווה את הזוגות בהחלטה שאחרי שבירת הכוס, אם להישאר יחד או להיפרד.



"מאסטר שף". צילום: אוהד רומנו
"מאסטר שף". צילום: אוהד רומנו



"צדיקים", דרמה חדשה של מצטרפת גם היא ללוח השידורים בימי שני אחרי "מאסטר שף", ועוסקת חיילים דתיים מזרמים שונים, שמתגייסים לנחל החרדי. בסדרה ישחקו רועי ניק, אבי מצליח ודולב מסיקה, שיתמודדו עם המפגש שבין העולם הדתי לצה"ל.



בשעות הערב המאוחרות יותר, ניתן יהיה לצפות ב"הכל אישי" עם חיים אתגר ביום חמישי, וב"מונית הכסף" בשבת, אחריהן ישודרו בכל ימות השבוע התוכניות המוכרות "היום בלילה" עם גורי אלפי ו"חי בלילה" עם נדב בורנשטיין.



את רצועת הבוקר יפתח ניב רסקין בשעה 7:00 עם "חדשות הבוקר", אחריו ימשיכו פאולה וליאון בתוכנית הלייף-סטייל המוכרת. את משבצות אחר הצהריים ימלאו התוכניות: "מהדורה ראשונה" בשעה 16:30, "אנשים" עם דרור גלוברמן וקורין גדעון בשעה 17:30, "שש עם" בהנחיית עודד בן עמי בשעה 18:00, "ערב טוב עם גיא פינס" שנודדת מערוץ 10 לשעה 19:00 של "קשת", ו"תוכנית חיסכון" שתשודר ב-19:30, אחריה, בשעה 20:00 ישודרו החדשות.