החודשים האחרונים היו עמוסים בידיעות על מעברים של טאלנטים ומגישים בין ערוצים וזכייניות, אך עם עמודי פייסבוק - המצב יכול להיות באופן מפתיע, מורכב בהרבה. חודשיים אחרי שגיא לרר מנחה תוכנית "הצינור" המצליחה, הודיע על עזיבתו של ערוץ 10 לטובת מעבר לזכיינית "רשת", עמוד הפייסבוק של התוכנית נמצא בליבה של סערה שעשויה להגיע לבית המשפט.



לעמוד הפייסבוק המצליח של התוכנית יש 1,089,658 לייקים, וככזה הוא מהווה נכס חשוב עבור מי שמחזיק בו. בעוד שבערוץ 10 עלתה אתמול עם עונה חדשה של "הצינור", עם מנחה חדש - טל ברמן, המנחה הקודם ממשיך לנהל את העמוד, מבלי להזכיר את העלייה המחודשת של התוכנית. בערוץ מאיימים בתביעה משפטית.

גיא לרר. צילום: יח"ץ
גיא לרר. צילום: יח"ץ



כזכור, גיא לרר עזב את ערוץ 10 לאחר 12 שנות שידורים, לטובת הזכיינית רשת, שם יגיש תוכנית חדשה. המעבר התרחש לקראת הפיצול של ערוץ 2, בנובמבר הקרוב, לשני ערוצים, ולמעבר הזכייניות לשבעה ימי שידור. על פי הדיווחים, לרר עזב את הערוץ עקב סירוב ההנהלה להגדיל את תקציב התכנית, מה שהוביל לסיום ההתקשרות ביניהם.



טל ברמן, המגיש החדש. צילום: טוויטר
טל ברמן, המגיש החדש. צילום: טוויטר



לרר החל את הקריירה העיתונאית שלו ככתב תרבות ברשת "ידיעות תקשורת". בהמשך עבד בחדשות 10 ככתב ספורט. במקביל לעבודתו בחדשות הערוץ החל הגיש את הפינה "הצינור" במהדורת חדשות השבת, במסגרתה הציג תכנית אינטרנטיים וסרטונים ויראליים. החל משנת 2010 גדלה הפינה והפכה לתכנית לייט-נייט בערוץ ושינתה את שמה ל"צינור לילה".



מערוץ 10 נמסר: "עמוד 'הצינור' שייך לערוץ 10 , וכל העושה בו שימוש חשוף לתביעה משפטית". מגיא לרר טרם נמסרה תגובה.