הם הזוג הראשון שיצא מבית "האח הגדול" והגיע לחופה. שלוש שנים, אלפי שמועות ומיליוני תמונות פפרצי אחרי – מחר הם שוב ימצאו את עצמם מתמודדים בגמר של תוכנית ריאליטי, בניסיון לקחת את הגמר הגדול של "זוג מנצח VIP". למרות שבכתבה שהתפרסמה הבוקר ב"מעריב", אמר ג'ובאני: "מאוד אהבנו את אליאב בהתחלה, עד שהוא דקר אותנו בסכין", בני הזוג מצהירים: "אין לנו חרטה אחת".

נראה שדנית גרינברג ואליאב אוזן, היו הזוג הכי מחושב ומודע לעצמו בקאסט התוכנית, אלה שיודעים טוב מכולם איך לעבוד עם המצלמה. אך גם הם, כפי שטוענת גרינברג, לא היו מוכנים למה שציפה להם בבית: "חווינו מצבי קיצון שבשגרה אין מצב שנחווה אותם, אני גיליתי בעצמי כוחות חדשים".


"אני לא מתמודדת עם משימות שאני חייבת לבצע להמשך החיים שלי בחיי היום יום. אם חשבנו שאנחנו מכירים אחד את השניה - אז אחרי התוכנית אנחנו יכולים להגיד שאנחנו בדוק מכירים אחד את השניה", סיפרה דנית, "עברנו הכל יחד, כל האמוציות, כל התמיכה, זה מעצים את הזוגיות, וזו ממש מתנה".



"אשתי בגדול לא עולה דרך קיר טיפוס הביתה, ושם היא עשתה את זה בענק. אתה מגלה כוחות שהיא שמרה באיזשהו מחסן", אמר אליאב, "אתה לא אמור לראות את הכוחות האלו, או את המאמץ הזה או את הניסיון הזה בשום קטע בחיים שלך, כי אנחנו חיים חיים נורמטיביים".

אתם מרגישים אחרת מאיך שנכנסתם לתוכנית?
אליאב: "נכנסו עם חששות ופחדים שוב לשתף, כי שיתפנו כבר מספיק, אומנם בסטטוס שונה אבל זה שוב לשתף: איך אתה מתעורר, ואיך אתה בוכה, ואיך אתה עצבני. עשינו את זה הפעם, הורדנו מעצמינו המון מגננות שהיו לנו, שנבעו אצל כל אחד מאיתנו מהחוויה שהוא עבר ב'אח הגדול'".

דנית: "היינו אנחנו שם. בלי מסיכות. נתנו את כל כולנו, אין לנו חרטה אחת. תמיד מתחרטים על משהו, וכאן פשוט הכל לנו טוב, לא מבחינת התוכנית - מבחינת עצמינו. אי אפשר להתחרט על משהו שהוא 100 אחוז אתה".

דנית גרינברג, אליאב אוזן. צילום: רפי דלויה
דנית גרינברג, אליאב אוזן. צילום: רפי דלויה


אמרתם שהרגשתם בלי מסיכות, ב"אח הגדול" כן היו מסיכות?
אליאב: "באח אני לקחתי על עצמי תפקיד של בחור מגניב ורווק, שנראה טוב והכל הולך לו מגניב ונמצא בסוג של סחרחורת מסוימת. היום אני מגיע לתוכנית כשאני כבר נשוי. אנחנו בכינו, אני התעצבנתי, היא התעצבנה, אני התאכזבתי, היא התאכזבה, היא צעקה עליי, אני צעקתי עליה, הכל קורה שם. כאילו הניחו לנו מצלמות בבית, ואמרו לנו 'נהלו את הזוגיות שלכם בצורה כזאת ואנחנו מצלמים אתכם בלייב', זה מה שקורה שם".

אמרתם שמפריע לכם שאנשים נכנסים לכם לחיים ואומרים לכם שאתם לא צריכים להיות ביחד, שנמאס לכם מכל הדעות שיש לאנשים לגביכם ומהטוקבקים. והנה, אתם שוב נכנסים לריאליטי.
דנית: "בחרנו להיחשף שוב אחרי הרבה התלבטויות והרבה מחשבות. בחרנו לעשות את זה כי חשבנו על הילדים שלנו, ועל העתיד של הילדים שלנו. חשבנו על הזוגיות שלנו, חשבנו יותר על היתרונות מאשר על החסרונות שהיו יכולים להיות לדבר הזה, אנחנו יודעים שהאהבה שלנו גדולה ועמוקה, ואנחנו יכולים להתמודד עם הכל".

דנית גרינברג. צילום: אמיר מאירי
דנית גרינברג. צילום: אמיר מאירי


"למרות ביקורות פה ושם, יש פעמים שזה מעצבן, וזה מעליב", הוסיפה דנית, "בסוף מה שחשוב זה הבית, והבית זה אני ואליאב, והאהבה שלנו, וזה מה שמנצח".

אליאב: "אני שמח שעשיתי את הצעד הזה, בקשר לביקורות, אני לא רואה ולא קורא, תחת שבועה (מרים את ידו באוויר). הבנתי שתגובה הכי קטנה יכולה להשפיע במסה ממש כבדה על חיים שלך, אז אני לא מעוניין לראות. לכל בן אדם אהוב יש את 'הנשמות הטובות' בצד, שרוצות לבקר אותו, לשפוט אותו, ולהחליט עבורו מה הוא צריך לעשות. בסוף אני חי עם אשתי ולא עם אחד שמטקבק. אלה החיים שלי, ואני עצבני עליה שהיא קוראת את הדברים האלו כי אותי זה לא מעניין".

דנית גרינברג, אליאב אוזן. זוג מנצח VIP
דנית גרינברג, אליאב אוזן. זוג מנצח VIP


יוצא שאת אומרת לו "קראתי ככה וככה"?
דנית: "אני לא מספרת לו, אני יכולה לקרוא ולהתעצבן, מה אני אגיד לו 'כתבו עליך שאתה מגעיל'?"

טיפ לזוגיות מוצלחת?
אליאב: "לכו לאודישנים של 'זוג מנצח 3', יהיה לכם מגניב, סוער, ואם עברתם את זה מגיע לכם קרדיט של לפחות 10 שנים קדימה".

היו חיכוכים עם הזוגות האחרים?
אליאב: "בתחרות כמו בתחרות, אתה מבין שהזוגות נלחמים כי הם רוצים להגיע ליעד מסויים, אבל הכל הלך שם נקי ויפה מאוד".

מי שטף הכי הרבה כלים?
אליאב: "לא התעסקנו בזה, יש מחלקת בישול זה אני אבי וגיא, מאיה הצטרפה בסלטים, ג'ובאני בעריכת שולחן. היה שם שיתוף פעולה מהמם".

ואם הייתם צריכים לעשות חילוף עם אחד הזוגות?
דנית: "אני לא נותנת אל אליאב. גם תמורת שלום אליאב לא נפרד ממני".

אליאב: "אני לא מוסר את דנית, אני בעד רמת הגולן".