טקס פרסי האמי ה-69 הסתיים הלילה (שני), וכמו כל אירוע בשנה האחרונה, גם הפעם מקומו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ לא נפקד. המנצחת הגדולה של הערב הייתה הסדרה "סיפורה של שפחה" שזכתה באמי לסדרת הדרמה הטובה ביותר וכוכבתה, אליזבת מוס, זכתה בפרס השחקנית הטובה בטובה ביותר בדרמה. הישג נוסף שרשמה הסדרה לשמה הוא בכך שהפכה להיות הסדרה זוכת האמי הראשונה שלא מגיעה מרשתות הטלוויזיה, אלא מרשת הסדרות האינטרנטית הולו. בנוסף זכתה הסדרה בשישה פסלונים נוספים, בהם שחקנית המשנה שניתן לאן דאוד, בימוי, תסריט, צילום ועיצוב הפקה.



בפרס השחקנית הטובה ביותר בסדרה קומית זכתה, באופן שהפך לרגיל, ג'וליה לואי-דרייפוס על תפקידה כנשיאת ארה"ב בסדרה וויפ - שזכתה גם בפרס הסדרה הקומית הטובה ביותר. בנוסף אליה זכה דונלד גלובר, מהסדרה "אטלנטה" בפרס השחקן הקומי, שהודה במהלך נאומו לטראמפ תוך שהוא מתייחס למוצאו האפרו אמריקאי ואמר: "תודה לך טראמפ על שהפכת אותנו השחורים למיעוט הנרדף ביותר במדינה, בלעדי זה לא הייתי זוכה בפרס". 



אזכור נוסף שאליו "זכה" הנשיא, היה הופעת אורח מפתיעה של דוברו לשעבר, שון ספייסר, שהתייחס בהומור לסערה שנגרמה בשל התבטאויותיו של טראמפ בנוגע לגודל הקהל בהשבעתו לנשיאות. במהלך נאום הפתיחה שאל מנחה הערב, הקומיקאי סטיבן קולברט, האם מישהו יודע מה גודל הקהל, ואז עלה ספייסר לבמה וטען, כפי שטען בעת ויכוח ההשבעה, ש"מדובר בקהל הגדול ביותר אי פעם באירוע כזה, באולם ובבית".