לנוסעים הצפויים לעבור בחודש הבא בנמל התעופה בהלסינקי, בירת פינלנד, צפויה הפתעה מיוחדת בדמותו של השחקן הסיני ריאן זוּ. השחקן יתגורר במשך חוד שלם (30 ימים) בתא קטן בתוך הטרמינל. זו הסכים להשתתף במיזם של נמל התעופה הפיני שנועד לקדם את מעמדה של הבירה הפינית כתחנת ביניים מועדפת על הנוסעים בדרכם לאירופה. השחקן יישלח ל"משימות יומיות" במסגרת המיזם, שיכלול גם תוכנית ריאליטי ומשחקים ברשתות החברתיות.



בדומה לדמות של טום הנקס בסרט "הטרמינל", גם זו הסיני ייאלץ להסתגל עד מהרה לחיים בנמל התעופה העמוס החל מ־10 באוקטובר, כולל בחינה מדוקדקת של האוכל המוגש לנוסעים במסעדות שבמקום, שירותי עיסוי הניתנים בנמל ואפילו כניסה לסאונה במתחם, שבה יכולים הנוסעים להירגע בטרם ימשיכו במסעם.





"כל צוות העובדים בנמל התעופה ממתין להגעתו של זו אלינו", סיפרה בהתרגשות קטיה סייברג, סגנית נשיאת יחסי הציבור והתקשורת של חברת פינאביה, המפעילה את נמל התעופה והאחראית למיזם. "אנחנו רוצים להעניק לו חוויה בלתי נשכחת", הוסיפה.



בקדימון המשודר בימים אלה ברשתות החברתיות נראה השחקן בן ה־33 בתוך התא הקטן שנבנה בעבורו בנמל התעופה כאשר הקריין מציגו ואומר: "זהו ריאן וכאן הוא גר. האם נמל התעופה בהלסינקי הוא הטוב ביותר בעולם? ריאן עומד לגלות זאת". השחקן האמיץ יוכל לחזור הביתה מוקדם מהצפוי, אולם אם יצליח לסיים את כל 30 הימים בטרמינל - הוא יזכה בטיול מתנה אל לפלנד.