תמיד מרגש לראות זוגות ששיחקו נאהבים על המרקע, הופכים לבני זוג גם במציאות, אך במקרה הזה, נקווה שגורל הזוג בחיים האמיתיים יהיה מתוק מזה של הדמויות. כוכבי "משחקי הכס" קיט הרינגטון שמגלם את ג'ון סנואו, ורוז לסלי, שמגלמת את ייגריט מהפראיים, שהיו כאמור בני זוג גם בסדרה, התארסו, על פי מקורבים.



הרינגטון, בן ה-30 כרע ברך בפני שותפתו לסדרה המצליחה, ובת זוגו מזה חמש שנים. בתקופה אחרונה רצו ברשת שמועות על אירוסין ,שלא אושרו על ידי השניים, אך על פי הדיווחים, השחקנים שיתפו בבשורה המשמחת את בני משפחותיהם וחבריהם, שבתורם הדליפו את המידע.



ומה היא חשבה על הסצנה הזו? קיט הרינגטון בסצנת מיטה עם אמיליה קלארק. צילום מסך.
ומה היא חשבה על הסצנה הזו? קיט הרינגטון בסצנת מיטה עם אמיליה קלארק. צילום מסך.



מקורב לזוג סיפר למגזין "הסאן" הבריטי: "הם עוד לא קבעו תאריך, אבל סיפרו לחברים ולמשפחה בשבוע שעבר שהם התארסו. קיט ידע כבר תקופה ארוכה שהוא רוצה להתחתן עם רוז, אבל רצה שהם יקנו בית וישתקעו קצת לפני כן. אחרי שעברו לגור יחד בחודש ינואר, הוא הרגיש שהגיע הזמן לעבור לשלב הבא".



הרינגטון סיפור למנחה הבריטי ג'יימס קורדן בחודש יוני האחרון: "עברתי לגור עם רוז, ואני כל כך מאושר, הכל הולך נהדר ויש לה מלא רעיונות שונים לבית. בגלל שהיא נכנסה לבית שאני גרתי בו, אמרתי לה 'יקירתי, חשוב לי שזה יהיה החלל של שנינו, וירגיש כמו החלל של שנינו, ושלא סתם נכנסת לגור בבית שלי. תזיזי מה שאת רוצה, תשני מה שאת רוצה, תזרקי מה שאת רוצה'".





נראה שהעניינים מתקדמים יפה עבור השניים, ולנו נותר רק לאחל בהצלחה, ולקוות שגורל הנישואים האלו יהיה מתוק יותר משל רוב הזוגות בווסטרוז.