יום עצוב לטלוויזיה הישראלית. דניאל פאר, מגיש הטלוויזיה הוותיק שעבד בשידורי טלוויזיה בארץ מתחילת דרכה, הלך היום (חמישי) לעולמו בגיל 74. המגיש אושפז בבית החולים שערי צדק בירושלים מוקדם יותר השבוע בעקבות אירוע מוחי, והבוקר נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. עיתונאים, אמנים וחברים נפרדים בשעות האחורונות ברשתות החברתיות מדניאל פאר.




עמוד הטוויטר של "כאן" תאגיד השידור הציבורי שיש את מקומה של "רשות השידור" בה לקח חלק פאר במשך 48 שנים, העלה סרטון קצר בן 30 שניות, בו נראה פאר מגיש את תחרות האירוויזיון 1979, עם הכיתוב: "מבט הראשונה בצבע, כלבוטק, בוקר טוב ישראל, האירוויזיון הראשון בי-ם. נפרדים מהעיתונאי והמגיש דניאל פאר, מסמלי רשות השידור. נתגעגע גם כאן".



 
"אני רק מבקש שהשיחה תהיה קצרה כי קשה לי לדבר, אני כל כך מצטער" אמר יעקב אחימאר ופרץ בבכי בשיחה ששודרה בתוכנית "כאן תרבות", "אני לא יודע מה להגיד".
 



גאולה אבן, מגישת מהדורת החדשות של "כאן", מי שבעצם נמצאת במקומו המיתולוגי של פאר, שהיה מגיש מהדורת "מבט", כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "דני פאר האהוב: ״מענטש״. מקצוען. הראשון אתו הגשתי בטלויזיה. למדתי ממנו הרבה: לעשות שיעורי בית לפני השידור. לעולם לא לחפף. להישאר בן אדם לקולגות".





עודד בן עמי עיתונאי חדשות ערוץ 2 כתב: "עצוב מאד על דני פאר שהלך לעולמו. שדר מצוין, אדם נפלא, מורה וחבר. יהי זכרו ברוך".







אורן נהרי, לשעבר ברשות השידור וכיום ראש דסק החוץ של וואלה, שיתף בחשבון הטוויטר שלו: "טמקא מודיעים על מותו של דניאל פאר בגיל 74. תפתחו את ההגדרה ג'נטלמן נעים הליכות. זה האיש".






אלירן טל, הכתב המדיני של ערוץ 20, כתב: "כשהתחלתי לעבוד בערוץ 1 דניאל פאר היה בין אלה שתמיד הסבירו לי פנים, הדריך, פירגן. איש חכם, מקצוען, ידען, בן אדם. יהי זכרו ברוך".





איילה חסון, מגישת מהדורת החדשות של ערוץ 10, ומי שהנחתה בעבר את מהדורת "מבט", כתבה: "דניאל פאר הלך הבוקר לעולמו. איש אדיב של פעם. ערוץ אחד של פעם".





רפיק חלבי, ראש המועצה המקומית דלית אל-כרמל. בעבר עיתונאי ואיש תקשורת. חתן פרס סוקולוב לעיתונות, שיתף: "דניאל פאר איננו. דני היקר! ינעמו לך רגבי עפרך! היית ג׳נטלמן, אדיב, נבון וידעת לקחת כל דבר בפרופורציה... יהא זכרך ברוך!".




כרמלה מנשה, הכתבת הצבאית של כאן: "העיתונאי, השדרן והמגיש דניאל פאר הלך לעולמו ״מאדניו של השדור הציבורי, מקצוען מהמעלה הראשונה״ אמר נשיא המדינה. ובן אדם".