רק לפני שבועיים סיפרנו לכם כי גל גדות תנחה את תוכנית הקומדיה האמריקאית המצליחה "Saturday Night Live" בסוף השבוע הקרוב (סוג של 'ארץ נהדרת' בגרסה אמריקאית), אך בעוד אין לה שום בעיה לתת מכות לרעים בלהיט הקולנועי הגדול של הקיץ "וונדר וומן", יש לה כמה חששות לגבי הגשת תוכנית טלוויזיה שתשודר בכל ארה"ב בשידור חי.



"אני והשחקנית מהר טטנה דיברנו מאחורי הקלעים על כמה אנחנו מתרגשות לעשות את זה", אמרה גדות על הבמה באירוע "92nd Street Y". כפי שדיווח מגזין "אינסיידר", "'סאטרדיי נייט לייב' הולך להיות משוגע. אני מתה על התוכנית הזו. והפחד שלי הוא לצאת מטומטמת", אמרה.



 

Happy Fall! #SNL

A post shared by Saturday Night Live - SNL (@nbcsnl) on



כזכור, אחרי שגילמה את "וונדר וומן" ותעשה זאת גם בסרט ההמשך, ואחרי שפורסם שהיא עומדת להשתתף בסרט עם ברדלי קופר, גל גדות כבשה בשבועות האחרונים עוד פסגה שאף ישראלי לפניה לא הגיע אליה. על פי הודעה שהוציאה רשת NBC ב-22 לספטמבר השנה, גדות תהיה אחת מהמנחים האורחים בעונה החדשה של סאטרדיי נייט לייב, תוכנית הסאטירה המצליחה והוותיקה.



גדות תגיש את התוכנית שתשודר ב-7 באוקטובר. האורח המוזיקלי של אותה תוכנית יהיה סם סמית'. עוד נודע, כי השחקן קומאייל ננג'יאני, כוכב הסדרה "סיליקון ואלי", יהיה המנחה האורח שבוע אחרי גדות, ב-14 באוקטובר.



העונה ה-43 של סאטרדיי נייט לייב תחל ב-30 בספטמבר, עם ריאן גוסלינג וג'יי זי כאורחים. לראשונה בהיסטוריה, כל העונה תשודר בשידור חי מחוף לחוף, בניגוד לעבר, שבו בחוף המערבי הפרק שודר בהקלטה. בטקס פרסי האמי האחרון זכתה התוכנית בתשעה פרסים, בהם תוכנית הבידור הטובה ביותר ופרסי שחקני המשנה בסדרה קומית לאלק בולדווין וקייט מקינון.