לוחות הזמנים הלחוצים של תוכניות טלוויזיה, יחד עם אירועים טראגיים, והמתח באולפן יכולים להביא לתוצאות טלוויזיוניות לא נעימות, כזה היה ראיון הוידאו שנערך הבוקר עם מריה קארי בטלוויזיה האנגלית. צופי "בוקר טוב בריטניה" תקפו את התוכנית וכינו את הראיון עם הכוכבת "הזוי", "חסר טעם" ו"לא הוגן", אחרי שהמגישים שאלו במפתיע את הזמרת בעניין הטבח שאירע הבוקר בלאס וגאס.



קארי הייתה אמורה לדבר עם מנחי תוכנית הבוקר פירס מורגן וסוזנה ריד על מופע הכריסמס שלה, כשהיא יושבת בנוחות על הספה שלה ומאחוריה עץ אשוח ענק וחגיגי. הזמרת, כפי שנראה מהשידור, כלל לא ידעה על האירוע כשהיא התכוננה לראיון הוידאו שנערך מביתה בלוס אנג'לס. היא נראתה מבולבלת ואמרה: "זה נורא. אני מתפללת עבור הקורבנות, אנשים יוצאים להקשיב למוזיקה... וזה... הם יוצאים בלילה... ומשהו נורא כזה קורה... ואף אחד לא יכול לצפות לזה. אני לא יודעת מה להגיד. זה נורא".





הצופים כתבו כי הראיון היה "חסר טעם", וכעסו על כך שהמגישים התקילו את הזמרת לגבי הדיעות שלה בנוגע לטבח הרצחני שאירוע באותו בוקר בעיר ההימורים בו נרצחו לפחות 50 איש, בזמן שהיא התכוננה לשיחה חגיגית על המופע שלה.



"מישהו היה צריך לדבר עם מריה לפני התוכנית, לפני שזרקו עליה את השאלות באופן כזה", כתבה אחת הגולשות, "אני מצטער עבור מריה, מישהו היה צריך לעדכן אותה בפרטים לפני הראיון", הוסיפה אחרת. "כל כך חסר טעם, לספר את החדשות על הטבח הלאס וגאס למריה בשידור חי בטלוויזיה", כתב גולש נוסף.