רעידת אדמה בעולם המוזיקה הישראלית. קשת הודיעה הערב (ראשון) על ריאליטי מוזיקלי חדש, שיעלה במהלך 2018 ושאותו יובילו ביחד, אייל גולן ואביב גפן. במרכז הריאליטי יתחרו השניים כמפיקים מוזיקליים, על בסיס הידע והניסיון המוזיקלי שלהם. המשמעות של שיתוף הפעולה הזה היא שגפן יעזוב את התוכנית "דה ווייס", המשודרת ברשת. 

שיתוף הפעולה בין גפן לגולן מפתיע מאוד, במיוחד על רקע חילופי ההתקפות ההדדיות ביניהם לפני מספר חודשים. אבל נראה שהשניים התפייסו. שניהם העלו תמונות לטוויטר ולפייסבוק עם תמונות של השני וכתבו "כי שלום עושים עם אויבים...". 

כזכור, אביב גפן התייחס בראיון בידיעות אחרונות להרשעתו בעלמת מס של אייל גולן ולעונש עבודות השירות שקיבל בעקבותיה: "הייתי שמח שאייל גולן יבוא לצילומים של 'דה וויס', חבל שזה נפל לו באותה התקופה של עבודות השירות. אייל הוא בדיוק מאלה שמנסים לשפוך בנזין על השד העדתי כי זה משרת אותם". 
גולן לא עבר על הדברים בשתיקה, ובפוסט חריף באינסטגרם פשוט ירה. "אחרי שקראתי את הראיון הזול שלך, אני מרגיש צורך לכתוב כמה מילים עליך אודותייך ואליך, אביב גפן", פתח גולן את דבריו. "אתחיל בעובדה הפשוטה שאני לא ממש מכיר אותך ומעולם גם לא רציתי להכיר. ההיכרות שלי איתך היא ממש קצרה. יום אחד אני מקבל ממך הודעה ב-SMS שאתה ואשתך והילד יוצאים לסופ"ש באילת ואם אני מכיר שם בית מלון ואם אני יכול לסדר לך מחיר טוב. כמובן שסידרתי לך סוויטה במחיר טוב כי מבחינתי זה היה עניין של להרים טלפון... זהו, זאת ההיכרות שלנו. מעולם לא שמעתי ממך לפני וגם לא אחרי. אפילו תודה לא טרחת לומר לי כי אתה מן הסתם חושב שמגיע לך הכל". 

גולן המשיך: "אביבוש חמוד, אתה בן אדם מתוסכל ולא קשה להבין מאיפה זה נובע. גם אני הייתי מתנהל כנראה כמוך אם הייתי רואה את זמרי המוזיקה המזרחית, ואני בראשם ממלאים את קיסריה, מנורה מבטחים (היכל נוקיה), בלומפילד, ועוד ועוד ועוד. אתה אוסף אנשים מהבתים לבוא לראות אותך מופיע בכל מיני מקומות שהסלון שלי בבית יותר גדול מהם. כתבת שאני ומוחמד דרוויש (הטעות במקור-מ"א) אותו דבר ורק ברית מילה מבדילה בינינו? אז המקבילה שלך מבחינתי היא חנין זועבי. שניכם עוכרי ישראל ושונאי צה"ל והדבר שמבדיל ביניכם זה הרווח שיש לך בשיניים. אה, שניכם גם מכוערים!".