הרוחות בביצה המקומית גועשות מאז ההודעה אמש על תוכנית חדשה של "קשת" שתאחד בין האוייבים הוותיקים אייל גולן ואביב גפן. עיתונאים, יוצאי ריאליטי ומובילי דעת קהל מגיבים ברשת, מבקרים את השיתוף הפעולה המפתיע וטוענים כי הכסף ניצח בסיפור הזה את העקרונות בשמכם התנצחו בעבר שני היוצרים.

כזכור, אתמול הודיעה קשת על ריאליטי מוזיקלי חדש, שיעלה במהלך 2018 ושאותו יובילו ביחד, אייל גולן ואביב גפן. במרכז הריאליטי יתחרו השניים כמפיקים מוזיקליים, על בסיס הידע והניסיון המוזיקלי שלהם. המשמעות של שיתוף הפעולה הזה היא שגפן יעזוב את התוכנית "דה ווייס", המשודרת ברשת.

שיתוף הפעולה בין גפן לגולן מפתיע מאוד, במיוחד על רקע חילופי ההתקפות ההדדיות ביניהם לפני מספר חודשים. אבל נראה שהשניים התפייסו. שניהם העלו תמונות לטוויטר ולפייסבוק עם תמונות של השני וכתבו "כי שלום עושים עם אויבים...".







"כן כן, אביב גפן התמסחר ואיבד את העקרונות שלו כי הוא עובד עם אייל גולן", צייץ בחשבון הטוויטר שלו השורד ואיש התקשורת גיא גולד, "בשביל הסכום שהוא הולך להרוויח הייתם עובדים גם עם בני סלע". העורך המוזיקלי והעיתונאי נוי אלוש התייחס גם הוא לפרשיה וכתב: "אייל גולן ואביב גפן יככבו יחד בתוכנית חדשה. בגלל ויכוחים קשים על המיקום בקרדיטים החליטו בקשת לקרוא לתוכנית: א.ג".

"כמו בקבוצת כדורסל מרובת כוכבים, גם בשביל השילוב בין אביב גפן לאייל גולן צריך שני כדורים. עדיף אדוויל" כתב העיתונאי והעורך אודי הירש. "אז עכשיו אביב גפן ואייל גולן יילחמו ביניהם על המסך ואני אצטרך לשמוע את הריקושטים הדביליים של מלחמות הפין, "עממי" מול "מחאתי", למה לא היגרתי", הוסיפה הבלוגרית והעיתונאית שקד קדמי אורבך.








הפרשייה שהסעירה את עולם הבידור אמש, גלשה מעבר לביצה הברנז'אית, והדיון בעניין הסעיר את כל הרשת. "מה למדנו היום חברים? שהסכסוך בין אייל גולן לאביב גפן הוא כמו הפוליטיקה בישראל: בלוף" צייץ אחד הגולשים בטוויטר. 


"אם גפן ירגיש שהמטרות לא הושגו, אל תיפלו לריצפה כשתשמעו שהיעד הבא הוא דואט עם אייל גולן. אנחנו דור מיוחצן" כתב גולש נוסף. "אביב גפן הרגיש שהשתתפות בתכנית ריאליטי זה לא מספיק ממוסחר, מה הפתרון? השתתפות בתכנית ריאליטי. אבל עם אייל גולן!" סיכם צייצן אחר.