שערורייה חדשה בהוליווד: קווין ספייסי יוצא מהארון, אבל רק לאחר שהואשם שתקף מינית נער בן 14. השחקן המוערך, כוכב "בית הקלפים" ופעמיים זוכה האוסקר, כתב בטוויטר כי בחר לחיות את חייו כהומו. הציוץ של ספייסי בן ה-58 הגיע לאחר שהשחקן אנתוני ראפ סיפר על אירוע שקרה בין השניים לפני יותר מ-30 שנה, כשראפ היה בן 14 וספייסי, אז בן 26, תקף אותו מינית. 

ראפ סיפר ששנכח במסיבה שספייסי אירח, ולאחר שכל האורחים עזבו, השחקן הרים אותו, נשא אותו למיטה ונשכב מעליו. ראפ סיפר שלהתרשמותו ספייסי היה שיכור והוא דחף אותו מעליו ועזב. 
בעקבות הדברים אמר ספייסי כי היה מבוהל לשמוע את התרשמותו של ראפ מהתקרית, אותה אמר כי אינו זוכר. הוא הוסיף כי חייב לראפ התנצלות כנה על "התנהגות בלתי ראויה של אדם שתוי".
 
"ספייסי הרים אותי, לקח אותי למיטה ונשכב עלי". אנתוני ראפ. צילום: רויטרס
"ספייסי הרים אותי, לקח אותי למיטה ונשכב עלי". אנתוני ראפ. צילום: רויטרס

"הסיפור של ראפ עודד אותי להתייחס לדברים נוספים בחיי", כתב ספייסי. "אהבתי והיו לי רומנים עם גברים במהלך חיי, וכעת אני בוחר לחיות את חיי כהומו". הוא הוסיף כי "אני רוצה להתמודד עם זה בכנות ובפתיחות, וזה מתחיל עם בחינת ההתנהגות שלי".

היציאה של ספייסי מהארון בעיתוי הספציפי גררה ביקורת רבה נגד השחקן המוערך. רבים טענו כי הוא עשה זאת על מנת שידברו על זה ולא על ההאשמה בדבר תקיפה מינית של נער בן 14.