פחות משבוע מאז שהחל הפיצול של ערוץ 2 ומעבר הערוצים, שכלל גם את ערוץ 10, מסתמן כי את מקומו של ערוץ 2 המיתולוגי, הולכת ותופסת הזכיינית "קשת", אשר מוליכה כמעט בכל הימים מאז המדידה המפוצלת. גם כאשר הצופים מעוניינים לראות את מהדורת החדשות, עדיין לוחצים יותר אנשים על 12 בשלט, ורואים את אותה התוכנית בקשת.

ברצועת הפריים-טיים המסקרנת, הובילה אמש "הכוכב הבא" של קשת עם 18.7 אחוז,  לעומת הזכיינית "רשת", שהציגה את "אקס פקטור", שזכתה ל-13.7 אחוזי רייטינג. נראה כי הצופים מעדיפים את הפורמט המקומי שאוחז בסטטיק ובן אל, על פני הפורמט האמריקאי המצליח בהגשת בר רפאלי.
 

  
נראה כי הפרומו שהציגה "קשת" עם הוידוי המרגש של סטטיק הניב פירות: "אני פשוט אגיד לך שכל הסיפור הזה, וכל השיר הזה ששרת, זה משהו שמתקשר לי מאוד למשהו שקרה לי במשפחה לא מזמן, אני פשוט מתקשה לדבר. אני מרגיש, שלמרות כל המעמד... אני מרגיש ששרת אלי", אמר בבכי סטטיק למתמודדת התוכנית שיר ברוך. מיד לאחר מכן בן אל הצטרף והוסיף: "עברנו הרבה רגעים קשים בפן המשפחתי".

מי שהפתיעה מאוד ועשתה קפיצה מרשימה היא "פנים אמיתיות", ששודרה אמש בערוץ 10, וזכתה ל-9 אחוזים. בתאגיד השידור, שידרה "כאן 11" את "טיול אחרי צבא" וגרפה 3.1 אחוזי רייטינג. 
 
בגזרת החדשות, עשו "חדשות ערוץ 2" הוותיקות, בפורמט המחודש שלהן "החדשות" המשודר בשתי הזכייניות במקביל: 12.8 אחוזים ב"קשת 12" ו-8.5 ב"רשת 13", חדשות ערוץ 10 גרפו 9.2 אחוזים.