הסכסוך המשפחתי אצל התבורים הוא לא משהו חדש, והפך בשנה בשנה האחרונה למעין טלנובלה שמפרנסת כלי תקשורת רבים. אבל אמש, בקטע ששודר בערוץ 12 מיד לאחר התוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון", אך דווקא לא נכנס לתוכנית עצמה, מספר בן אל תבורי להראל סקעת, בהפסקה בין האודישנים,  את סיפור הריב מהזווית שלו, ובכאב רב חשף את ההתרחקות בין הזמר לילדיו, מאז הזוגיות של שימי עם יהודית באומן.  הקטע, אגב, הוסר מהאתר של "קשת" מאוחר יותר. 



בן אל תבורי. צילום: ליאור פנקסון
בן אל תבורי. צילום: ליאור פנקסון



"אתה יודע מה אני עברתי עם המשפחה? אתה לא תאמין איזה דברים עברתי עם ההורים שלי", אמר בן אל לסקעת, ולאחר מכן סיפר על מה שהתרחש במפגש המשפחתי במהלך החתונתה של אחות של בן אל. "ראיתי אותנו על החופה של אחותי? אף אחד מבני המשפחה לא עלה. הלוואי והפתרון לסכסוך היה תלוי בי. זימנתי אותו כמה פעמים לבוא ולדבר איתי כמו הבן שלו" .



"הפך למישהו אחר". שימי תבורי. צילום: אבשלום ששוני
"הפך למישהו אחר". שימי תבורי. צילום: אבשלום ששוני



סקעת שאל: "אבל מה עם בת הזוג שלו טובה לו?" ובן אל השיב: "אין בעיה, אבל שיבוא לדבר איתי. אני לא מאמין בכישוף אבל אבא שלי היה צעיר לנצח, אתה לא מכיר אותו אבל זה מישהו שהפך למישהו אחר". 



בסיום השיחה סיפר בן אל על הרגע הקשה בו הכל התחיל: "יום אחד הוא בא אליי ואמר לי: 'אני רוצה שתצא מהבית', פשוט ככה ואז התחיל כל הבאלגן,  ממש אמר לי 'תעוף מהבית".