זאת כבר מתחילה להיראות כמו מגמה. הזכיינית "קשת", אשר מפעילה את ערוץ 12, ממשיכה להוביל את טבלת הרייטינג מאז הפיצול, ונדמה שגם הפרשות האחרונות הקשורות בה, בכל הנוגע להטרדות מיניות, לא ממש מעניינות את הקהל הישראלי, אשר בוחר בה להיות ממשיכת דרכו של ערוץ 2. הדוגמה החזקה ביותר היא שגם מהדורת החדשות, המשודרת גם ב"קשת" וגם ב"רשת", עדיין נצפית יותר על ידי הקהל, כאשר ערוץ 10 מאכזב עם נתון של 8.7 אחוזים, למרות שאמש לא שודרו כלל פרסומות במהדורה.



בגזרת הפריים טיים, הצליחו ב"קשת" לייצר פורמט עם באז מנצח, כאשר "חתונה ממבט ראשון" הצליחה לחצות את רף 20 האחוזים, ולהעמיד את הנתונים על  21.6 אחוזים, לעומת מהפכה במטבח, עם פרק שבו נעצרה בעלת המסעדה, שהניבה 14.6 אחוזים בלבד. ערוץ עשר, עם גב האומה, השיג נתון של 5.2%.


ה"חדשות" בקשת השיגו נתון של 13.5 אחוזים, כאשר "רשת" נעצרה על 9.4 אחוזים. ערוץ 10 עמד על 8.7 אחוזים. המהדורה ב"כאן", אותה מגישה גאולה אבן, זכתה ל-3.9 אחוזים.



דווקא בגזרת הבוקר, נרשמת אכזבה קשה מקשת ומתוכניתו החדשה של ניב רסקין, שמצליח לעמוד על שני אחוזים בלבד, כשדווקא שם רשת עומדת על ארבעה אחוזים. גם ערוץ 10 מצליח לעקוף את "קשת" ולעמוד על שלושה אחוזים. כמעט שבוע מאז הפיצול, ומדד הימים מראה שרק פעם אחת הצליחה "רשת" לעקוף את "קשת" במדד היומי.