האח הגדול מעורר הרבה מאוד באז בישראל, וכמובן בכל מדינה שבה הוא מתקיים, אבל לעיתים החשיפה והמצב הקיצוני בבית, גורם לדברים חמורים. בעבר ראינו מכות בברזיל, בישראל ראינו את שי חי מודח על אלימות, ועוד מקרים רבים, כולל את צחי נוי מטיל את מימיו. אך נדמה כי המקרה שאירע בספרד עולה על כולם בחומרתו. אחד הדיירים בגרסת "האח הגדול ספרד" נזרק מהבית לאחר שנטען כי התעלל מינית באחת הדיירות המוכרות והאהובות בתוכנית.



אפילו המשטרה המקומית עורבה בנושא, ונראה כי הנושא רחוק מאוד מלהסתיים. הדייר, חוזה מאריה לופז פרז נבעט מהתוכנית, לאחר ששכב עם אחת המתחרות, שהיתה שיכורה כלוט, ועל פי מפיקי התוכנית, עשה זאת כשהיא חסרת כל יכולת להתנגד לו. אגב, הוא היה איתה בקשר רומנטי במהלך התוכנית, אך המעשה עדיין נחשב לחמור ולא נעשה בהסכמתה.



האירוע קרה לאחר שדיירי האח הגדול היו במסיבה בבית, שם, כמיטב המסורת, התפתחו דברים בזכות האווירה וגם בגלל האלכוהול. בשלב מסוים, פרשה אחת מהמתמודדות למיטה, אך באותו הזמן הגיע לשם גם פרז, כשהאירוע קרה בחדר צדדי. על פי טענות ההפקה, אשר אחד מעורכיה העיד במשטרה, המתמודדת נראתה חסרת יכולת להגיב, ובסופו של דבר היה נראה כי השניים שכבו מתחת לשמיכות, למרות שאף אחד לא הצליח להוכיח זאת באופן סופי. הזעם הגדול אירע לאחר שהיה נראה כי האישה לא היתה מודעת כלל למצב בו היא נמצאת.



פרז עצמו קיבל הודעה ביום למחרת כי הוא מודח מהתוכנית לאלתר, אך הדיירים עצמם לא עודכנו לגבי המקרה, ותהו מדוע עזב המתמודד את התוכנית. חלק מהאנשים טענו כי מדובר בבעיות משפחתיות, וחלק בעקבות אמירות בעייתיות שאמר במהלך התוכנית. במהלך התוכנית הכיר המתמודד את קרלוטה פראדו אלונסו, שהפכה להיות חברתו. לאחר דיונים ארוכים, החליטו מארגני האח הגדול, בשיתוף הפסיכולוגים והצוות המלווה של התוכנית, לבקש ממנה לצאת מהבית לתקופה הקרובה, אך הבהירו כי אם תבחר לחזור, תוכל לעשות זאת. 



משטרת ספרד, אשר הוגשה בה תלונה על האירוע, בודקת את המקרה, ואמרה כי "ייתכן ואחד המשתתפים הטריד מינית משתתפת אחרת". המשטרה עצמה מנסה להבין הן מהאישה והן מהגבר מה אירע שם. בהפקת התוכנית התנערו ממעשיו של פרז וטענו כי התקיימו בחדר יחסי מין ללא הסכמה. הוא כיסה אותם בסדין בזמן שהיא היתה במיטה, ולכן אנחנו לא יכולים להגיד בוודאות מה קרה שם".