שבוע עבר מאז התפצלו הערוצים בטלוויזיה, ונדמה כי הרגלי הצפייה של הישראלים נוטים באופן ברור לכיוונה של הזכיינית "קשת". אמנם מדובר בשבוע הראשון, ויש לצפות כי אחוזים יזוזו לכאן או לכאן, אבל אין ספק שמדובר במגמה מעניינת, בעיקר לאור העובדה ש"רשת" הצליחה לנצח רק פעם אחת במהלך השבוע הזה את יריבתה לערוץ 2 המיתולוגי. 
 
"מאסטר שף" עמדה אמש על 19.9 אחוזים, בעוד שהתוכנית ששודרה אחריה, "הכל אישי", בו חשפה פנינה רוזנבלום מספר סודות, הציבה רייטינג של 15.7 אחוזים. "המירוץ למיליון", ששודרה ברשת, הניבה 17.5 אחוזי רייטינג, כש"המקור" של ערוץ עשר, המשודר באפיק 14, זכתה לאמונם של ארבעה אחוזים בלבד. "שטח ההפקר", תוכנית התחקירים של "כאן", זכתה ל-2.7 אחוזי רייטינג.
 
אגב, מדובר בהיפוך מגמה מעניין, שכן בשבוע שעבר הצליחה "המירוץ למיליון" להיות התוכנית הנצפית יותר, אך אמש חזרו הצופים להאמין יותר במטבח של חיים כהן, מיכל אנסקי, אייל שני וישראל אהרוני. 

המירוץ למיליון, מאסטר שף. צילום: יח"צ
המירוץ למיליון, מאסטר שף. צילום: יח"צ


בכל הקשור למהדורת החדשות, ב"קשת" שוב יכולים להיות מרוצים לאחר שהם עמדו על 14.2, לעומת "רשת", שם בחרו רק כ-8.6 אחוזים לצפות באותה מהדורה של חדשות 2. ערוץ עשר, אשר החליט לשדר בתקופה הקרובה את המהדורה ללא פרסומות, על מנת למשוך את הקהל, עומד על 9.5 אחוזים. בסיכומו של עניין ניתן לראות שבמהלך השבוע האחרון, "קשת", לא ירדה מ-17 אחוזים לפחות בגזרת הרייטינג, ואף הצליחה פעמיים לחצות את קו 20 האחוזים.