מפגשים משפחתיים על הבמה תמיד היו חומר מרגש לטלוויזיה, אך המפגש של נועה בל, בתם המאומצת של קרן פלס ונועם טור עם אמה, שופטת "הכוכב הבא לאירוויזיון", הייתה מרטיטה במיוחד. בפרק ששודר אמש עלתה המתמודדת לבמה, חשפה את סיפורה המרגש מול מדינת ישראל, הצליחה להעלות את המסך ולעבור לשלב הבא גם ללא עזרת אמה המאמצת, שנמנעה מלהצביע בגלל הקרבה המשפחתית.



"גדלתי בעפולה עם אמא שלי ושני אחים, עזבתי את הבית בגיל 17, הייתי במצב ש... 'גרוע מזה, זה לא יהיה'", חשפה בל בפרק האחרון של התוכנית, "פשוט לקחתי תיק ואמרתי לאמא שלי: 'די, אני לא מסוגלת יותר'. אני חושבת שהיא באיזשהו מקום גם שחררה, כי היא הבינה שהיא לא... אין יכולת, אין". לגבי משפחתה הוסיפה המתמודדת: "אני מבינה שהם צופים בי עכשיו".





קווצ' בלב

בערב שאחרי, התראיינה בל לתוכנית "חי בלילה", וסיפרה כי משפחתה הביולוגית ניסתה ליצור עמה קשר: "כן. היה איזשהו משהו קטן, שבהתחלה עשה לי קצת קווצ' בלב, אבל אמרתי שזאת חלק מההחלטה שלי לבוא מול כל העולם ולספר את הסיפור הזה. חלק מההחלטה שלי היא כן לצפות לתגובות האלה, ולקבל אותן ולכבד אותן. הכל בסדר, זה שלהם ואני עשיתי את ההחלטות שלי".



"הם משפחה מאוד לא קונבנציונלית", סיפרה בל על החיים עם קרן פלס ונועם טור, "הם מאוד פתוחים, ולא משנה מה, קשה נורא להרגיש מבוכה בבית הזה. לגור איתם זה מטורף, מאתגר, מעניין ומרגש בעיקר".





"מאז שאני מכירה את עצמי הייתי קשורה לבמה, זה היה מקום נורא גדול לשפוך בערך כל דבר שחוויתי. זה תמיד היה, זה תמיד יהיה", סיפרה המתמודדת על הקשר שלה למוזיקה, ושיתפה בהתרגשות שלפני העלייה לבמה: "לא בלעתי רוק לפני האודישן, לא הצלחתי לנשום. נורא פחדתי שלא ירימו את המסך, ונורא רציתי שהשיפוט יהיה אובייקטיבי, ושיתבסס על פי הכישרון שלי". בל תיארה גם את הרגעים שאחרי עליית המסך והשיחה הראשונה עם אמה המאמצת, קרן פלס: "זאת הייתה שיחה נורא אמוציונלית, היא אמרה שזה היה מרגש מאוד. זה היה מרגש לי ולה כאחד".