האם "רשת" מצאה סוף סוף את הנוסחה לנצח את "קשת"? לאחר שהצליחה לעשות זאת רק בעזרת המירוץ למיליון בפעם הקודמות, הפעם המהפך בערב הצפייה של אזרחי ישראל, הסתכם בניצחון מוחץ של הסיפור המרגש של "אבודים" עם צופית גרנט, שהשיגה נתון נאה של 18.6 אחוזי צפייה, והשאירה מאחור את "מאסטר שף", שעדיין נמצאת בשלב המיונים לנבחרת, וגרפה 16.4 אחוזים. ישראל אהרוני, אשר מככב גם במאסטר שף וגם בתוכנית שלו עם גידי גוב בערוץ 10 ושודרה אתמול, יכול להיות מאוכזב עם נתון של 7 אחוזים בלבד. הרמטכ"לים, של "כאן" עם 1.9 אחוזים בלבד.



אבודים הפכה להיות אחד מהמותגים החזקים ביותר של רשת, ופתרון התעלומה לגבי ארבעת הילדים שנחטפו, סיקרנו מאוד את הקהל הישראלי. "מאסטר שף", למרות הדרמה שניסו לצייר במהלך הפרומואים האחרונים, כנראה מגיעה לשלב בו היא מאבדת מעט מעניין הקהל, דבר שקורה לה בכל שנה, ולאחר מכן מתחזקת שוב. אגב, אמש דווח כי ישנה אפשרות לפיה "קשת" תזיז את "ארץ נהדרת" המאכזבת, על מנת לשפר את הביצועים, ותעמיד אותה מול "מהפכה במטבח", שגם לא נראית מבטיחה בשלב זה עם אחוזים נמוכים.



בכלל נדמה כי "קשת" סבלה אמש מיום חלש, ולמרות שניצחה גם במהדורות החדשות, עם נתון של 13.1 אחוזים, רשת צימקה את הפער ממנה ועמדה על 10.7 אחוז. חדשות עשר באפיק 14 זכו ל-9.3 אחוז, ובעצם שומרים על אותה יציבות במהלך השבוע האחרון. כאן 11 עם 4.3 אחוזים, התאוששות מהשבוע שעבר, אך עדיין הרחק משאר המהדורות.



הערב יתמקד קרב הרייטינג בין חתונה ממבט ראשון, שצפויה להביס את מהפכה במטבח של רשת. ערוץ 10 ינסה לקבל את האחוזים שלו עם "גב האומה" ו"כאן" עם תוכנית התחקירים "על המשמר".