רומנטיקה וסקרנות כנראה עושים שילוב אדיר לקהל הישראלי, וסיפוק גדול מאוד במשרדי "קשת", שעוברים תקופה לא פשוטה בכלל. על פי נתוני המדרג שהתפרסמו הבוקר תוכנית הריאליטי "אהבה ממבט ראשון" הפכה להיות הקלף החזק ביותר של "קשת" מאז הפיצול של ערוץ 2 לפני כמעט שבועיים. פרט לליווי של טל ואחווה, שמרתק את הצופים מאז הפרק הראשון, קיבלנו גם את שאמי ורלי, שלא ממש מצליחים למצוא את השביל להיות ביחד. 

חתונה ממבט ראשון הצליחה לגרד את ה-20 אחוזים, והתייצבה על 19.8%, בעוד שאקס פקטור, שעדיין נמצאת בשלב האודישנים, גרפה נתון מאכזב של 13%. לאחר מכן הצליחה ה"המדרשה" להשיג נתון נאה של 7.8%. ערוץ 10, עם גב האומה, זכה לאמונם של 5.1 אחוזים מהצופים, ובעצם שומרת על הנתון, שנחשב יחסית נמוך לתוכנית.

"החדשות", אותם הינחה אמש דני קושמרו, ממשיכה לעבור את 20 אחוזי הרייטינג בכללי, כאשר בקשת צפו כ-13.2%, וב"רשת" עמדו על 8.1 אחוזים. ערוץ 10 (אפיק 14), זכה ל-8.3 אחוזים במהדורה, ירידה של למעלה מאחוז יחסית לימים האחרונים. 

תוכניות הלילה הצליחו גם כן לגרום לציבור הישראלי  לצפות בהן, עם נתון מרשים לגורי אלפי, שאירח את אבי גבאי וקיבל 9 אחוזי רייטינג, וחי בלילה שלאחריו ניצלה את המומנטום וגרפה 6.9 אחוזים. רשת עם הצנרת של גיא לרר עם 5.9%, ולילה טוב ישראל עם 3.8%. ערוץ עשר (אפיק 14) - הצינור עם טל ברמן ירדה ל-3.9%, הרדאר 4.5%, והיום שהיה עם 3.2%.

דווקא בגזרת הבוקר נדמה ש"קשת" פשוט לא מצליחה להחדיר את הפורמט החדש שלה, בהנחייתו של ניב רסקין. חדשות הבוקר גורפת נתון מאכזב מאוד של 2.5%, בעוד ש"רשת" עם העולם הבוקר עומדת על הנתון הגבוה ביותר לשעות הבוקר עם 4.6%. אורלי וגיא בערוץ 10 (אפיק 14), זכתה ב-3% צפייה. דווקא במהלך היום נדמה שהצופים מעדיפים לראות ב"קשת" (12) כערוץ הנוח ביותר לעבור אליו בשלט, ובכל התוכניות אשר משודרות במקביל בשני הערוצים, היא מצליחה לגבור על "רשת". מהדורה ראשונה בערוץ 12 זכתה ל-5.4 אחוזים, בערוץ 13 זכתה ל-2.6. ערוץ עשר עם התוכנית "ארבע וחצי" זוכה ל-2.5%.