רני רהב הפך במשך שנות פעילותו בנוף התקשורת המקומי לאיש יחסי הציבור הידוע והמפורסם בישראל. עם שלל הופעות טלוויזיה בכל הערוצים, מוכנות להגן על לקוחותיו גם כשכולם מפנים להם גב, וחתך דיבור ייחודי, הצליח רהב להפוך לאדם מוכר לא פחות מהמפורסמים אותם הוא מייצג, ולאישיות שנויה במחלוקת בעבור רבים.


רני רהב זועם על חיים אתגר: "אני מזלזל בך, אתה תעשה במכנסיים"

פעמים רבות עלה שמו של היחצ"ן הידוע בהקשר של שערוריות גדולות, כמו הפעם בה מיוצגו אייל גולן הואשם בפרשת הקטינות והוא הגן עליו בתוכניות הטלוויזיה בהן סיפר כי השביע את גולן לומר לו את האמת: "אם אתה אנסת, מבחינתי זה לא יכול לעבור".



פרשה גדולה אחרת, בה הפך רהב לכוכב הראשי, הציגה את אופן ההתנהלות שלו מול התקשורת באור בעייתי מאוד, כשאיים על העיתונאית שרון שפורר במילים: "אל תשחקי באש איתי... בהזדמנות הראשונה תחטפי ממני טיל רעל בטלוויזיה".



במהלך צילומי התוכנית "הכל אישי" שתשודר הערב (רביעי) , התפתח ויכוח חריף שהגיע לפסים אישיים ביותר בין רהב למגיש וכתב "מעריב", חיים אתגר



רני רהב: אל תכניס מילים לפי, בחיים שלי לא ידעתי.


חיים אתגר: ואני צריך להאמין לזה?


רני רהב: תראה איזו חוצפה יש לך. אני בחיים לא שיקרתי, לא אותך ולא אף אחד אחר.


חיים אתגר: אתה נוזף בי עכשיו וגם אומר שאני לא ישר.


רני רהב: ברגע שאני אגע בכסף שלך, אני אוכיח לך שבאותו רגע אתה תעשה במכנסיים. לא אני.


חיים אתגר: למה את אומר את זה בזלזול?


רני רהב: כי אני מזלזל בך, ואני מזלזל בכל מי שאומר את זה.




לאחר מכן, תקף רהב חזיתי גם את איש העיתונאי ירון לונדון, שבעבר, במהלך התוכנית "לונדון וקירשנבאום" אמר על רהב: "אולי הוא יתעשת ויבין שהוריו חינכו אותו  לא טוב, יש ניסים כאלו לפעמים". בתוכנית רהב השיב: "אדם שעשה ילד מחוץ לנישואים ולא הכיר בו, בנאדם כזה לא יכול לצאת מפתח ביתו. הוא יכול לחנך לדרך ארץ וצניעות? אני יורק עליו".



רהב הוסיף: "שאני אתנצל בפני אדם שמרוויח סכומים כאלו, כשאחיו ואחיותיו העיתונאים מרוויחים אולי עשרה אחוזים ממנו? על זה שהוא דיבר ככה ולא ביקש עד היום סליחה?".  


 



הריאיון המלא של חיים אתגר עם רני רהב ישודר הערב בתכנית "הכל אישי" בערוץ קשת 12, מיד אחרי "מאסטר שף".