קרב צמוד: מאז שהגיעו תוצאות המדרוג הראשונות אחרי פיצול ערוץ 2, לפני שבועיים בדיוק, הובילה הזכיינית "קשת" ברוב ימי השידור. זאת הודות לפצצת הרייטינג "חתונה ממבט ראשון" שגרמה לעם ישראל לרעוד מציפייה, והפורמטים הוותיקים  כמו "מאסטר שף" ו"ארץ נהדרת" שחזרו למסך ויצרו עניין בקהל. ככול שהימים עוברים, נראה ש"רשת" נותנת פייט צמוד בזכות לשני עוגני צפייה המרכזיים שמצליחים למשוך את הצופים: "המירוץ למיליון" המשודרת פעמיים בשבוע, ו"אבודים" עם צופית גרנט שיצרה באזז אדיר בעקבות הפרק הכפול שעסק בחטיפת ילדים במרוקו.


רני רהב זועם על חיים אתגר: "אני מזלזל בך, אתה תעשה במכנסיים"

ברצועת הפריים-טיים הובילה אמש התוכנית המירוץ "המירוץ למיליון" של הזכיינית רשת עם נתון מרשים של 18.9 אחוזי רייטינג, שהיה יכול לעבור בקלות כערב מוצלח גם בימים שלפני הפיצול, מול "מאסטר שף" של קשת שגרפה 17 אחוזים ו"הכל אישי" עם חיים אתגר, שראיין את איש יחסי הציבור הידוע במדינה, רני רהב.



לעומת זאת, "המקור" של ערוץ עשר שחזרה השבוע לעונה חדשה גרפה 4.9 אחוזים, ותאגיד השידור הציג ערב חלש יחסית עם "שטח הפקר" בפרק על סודות הקבלה בהגשת גור מגידו, עם 2.2 אחוזי צפייה בלבד.



ערוץ עשר משיב מלחמה


מהדורת "החדשות" המשודרת בשתי הזכייניות במקביל, שעל פי הודעת שר התקשורת איוב קרא הולכת להתפצל בקרוב, 12.9 אחוזים בקשת ו-11 ברשת. חדשות ערוץ עשר גרפו 7.7 אחוזים, ו"חדשות הערב" עם גאולה אבן-סער הביאו לתאגיד 4 אחוזי צפייה.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שהביאה לזכיינית 7.8 אחוזים ו"התכנית הכלכלית" שגרפה 9.5 אחוזים, בעוד הזכיינית רשת ששידרה את "לפני החדשות" קיבלה 6.9 אחוזים, ו"הכל כלול" של ערוץ עשר הביאה נתון מרשים של 6.1 אחוזים.