הבוזגלוס, במאמץ, הם הקרדשיאנס הישראלים. הזיקה המשפחתית הפנימית שלהם קיימת וחזקה. קשה להאשים אותם בתרומה גדולה מדי לתרבות המקומית. הם נמצאים במרדף תמידי אחרי הכסף, אבל בניגוד לקרדשיאנס, שמצליחים להביא את המיליונים, הבוזגלוס מקוללים במזל נאחס, שמבריח מהם את הכסף הגדול. והבדל נוסף ואחרון: האבא יעקב בוזגלו הוא טיפוס די אקסצנטרי, ועם זאת יהיה בלתי סביר להניח שנראה אותו משנה את מינו.



למי שאינו מצוי ברזי הכדורגל הישראלי: ארבעת ילדי המשפחה הם שחקני ומאמני כדורגל, והאבא יעקב משמש כסוכנם. מעבר לדחיפה אינטנסיבית מגיל צעיר של ילדיו לעיסוק במקצוע, יעקב מוכר כדמות צעקנית. התועלת שהוא מביא לילדיו, בעיקר לכוכב הבולט שבהם, מאור, נתונה בספק רב.





מתחילת הקריירה מחכה המשפחה למיליונים שיביא מאור. את הסיבוב הראשון באירופה החמיץ הכוכב הצעיר בגלל פציעה, וחזר לישראל. עכשיו היה קרוב יותר - סין, עם ערימות הדולרים בליגה המקומית - גילתה בו עניין. משפחת בוזגלו מתבוננת בערן זהבי הגורף עשרות מיליונים ולבה נחמץ: לא בשל הצלחת זהבי אלא מהמחשבה שאפילו מעט מהזהב הזה לא מתגלגל לעבר מאור. ועכשיו הם היו קרובים, ממש קרובים, ושוב מאור, בזמן הבלתי מתאים ביותר, נפצע.



אוהבי כדורגל יצרכו את הסדרה הזו ברעבתנות. ומי שמתעניין פחות, יוכל להתבשם מנפתולי השקשוקה: בוזגלוס אוהבים, שונאים, בוגדים, מתגרשים, מזילים דמעות, ואיך שמירן, אשתו של מאור, מתפוצצת מקנאה כשהוא מצטלם - ועוד בלי חולצה - לפרסומת עם שיר אלמליח. קרדשיאנס? בוזגלוס! אין ריאליטי יותר ישראלי מזה.



"הבוזגלוס", ימים ב'־ד', החל מ־20.11, יס comedy, יס VOD