במהלך בליל הפרסומים כנגד אישים ציבוריים על הטרדות מיניות, הסיפור של נתן זהבי והדס שטייף תופס את הכותרות הגדולות, בעיקר לאור העובדה שהעיתונאי מנסה להוכיח את חפותו לאורך כל הדרך. זהבי, שכבר הגיב בטורו במעריב בסוף השבוע האחרון, הודיע במהלך תוכניתו ב-103FM שהוא מתכוון לתבוע את הדס שטייף תביעת דיבה



מי שהתגייסה לטובתו של נתן זהבי היא מגישת הטלוויזיה, והמנחה של התוכנית "אבודים", צופית גרנט, שפרסמה פוסט בפייסבוק ובו גוללה ערב שבקלות היה יכול להיגמר אחרת, כשהיא היתה צעירה והשתכרה במהלך שהותה בתל אביב. גרנט סיפרה כי באותו הערב היתה נתונה בסכנה, ושהעיתונאי פשוט לקח אותה תחת חסותו ואף הגן עליה בחירוף נפש. 



גרנט כתבה הבוקר: "‫קראתי את סיפורה של הדס שטייף על נתן זהבי והחלטתי לספר סיפור שלי על נתן. כשהייתי בערך בת 23 יצאתי לילה אחד עם חברים (שאני לא ממש זוכרת) לפאב בבן יהודה, שתיתי ושתיתי, בשלב מסוים כמו בדרך כלל נטפלו אלי וכנראה שניסו לנצל את הסיטואציה גברים שהיו במקום, גם נתן היה שם, הוא לא נתן לאף אחד להתקרב אלי, בשלב מסוים ואני ממש זוכרת את זה כאילו זה קורה עכשיו הוא ניגש אלי ואמר "בואי, אל תישארי פה, ואת לא יכולה לנהוג, בואי איתי".



גרנט הוסיפה: ‫"נתן זהבי, שעד סוף חיי לא אשכח לו את הלילה המכונן הזה, לקח אותי אליו לדירה, ועזר לי לעלות. הקאתי את נשמתי, הוא שטף לי פנים, השכיב אותי עם הבגדים במיטה שלו , כיסה אותי ונשאר לשבת בכיסא על מנת לשמור עלי, בבוקר הוא העיר אותי בעדינות ואמר לי: "הכל בסדר. פחדתי שיפגעו בך, ישנת טוב". הוא היה מדהים ועדין ורגיש והכי לא נצלן שיש.


זהבי ושטייף. תביעות הדדיות. צילום: חיים צח, לע"מ, פלאש 90



"פגשתי גברים בחיי, יותר מפעם הייתי כל כך קלה לניצול ואביוז כי באתי משם, לכן נתן זהבי זכור לי כל כך לטובה כי הלילה הזה נטע בי את התחושה שלא כל הגברים רוצים לפגוע בי. נתן , איש הרדיו שצורח ומקלל בריש גלי ולא רואה ממטר, בעיני אתה האיש הכי עדין בעולם ואני מוקירה לך תודה, תודה רבה".



כזכור, הכתבת הדס שטייף הביאה עדויות של נשים שטוענות שהוטרדו על ידי נתן זהבי. חלק מהן טוענות שזה קרה בפאב, וחלק מהעבודה במהלך השנים עם השדר. בעדות שפורסמה על ידי שטייף בגל"צ סיפרה תמר כי המאורע התרחש לכאורה לפני 15 שנים, כשהשניים שהו באותו הפאב. "הוא בא אליי תפס, את השיער שלי, אמר 'ניחוח של אישה' והסניף אותו. אני זוכרת שנפגשתי איתו בפאב ומצאתי עצמי עם כוס ויסקי ביד, הוא הביא לי שלוק ממנו".
"אני זוכרת את הערב הזה די בפלאשבקים, הוא הוציא אותי מן הפאב ונכנסו לאוטו שלו. הגענו לבית שלו והייתי די מעורפלת. כשעלינו למעלה אני זוכרת שהייתי ערומה אצלו במיטה ולא זוכרת שהתפשטתי או שרציתי להתפשט. התעלפתי באותם רגעים ולא הייתי בהכרה מלאה הוא פשוט עשה את מה שעשה זה כמו להיות עם גופה".