התנועה לאיכות השלטון פנתה אתמול לשר התקשורת איוב קרא, בדרישה לדון מחדש בחזרתו של אייל גולן לפריים טיים, לאחר שהורשע בעבירות מס. גולן צפוי להשתתף בריאליטי מוזיקלי יחד עם אביב גפן, בתוכנית שתעלה לשידור ב-2018 בערוץ 12 של "קשת". עורך הדין מטעם התנועה לאיכות השלטון, תומר נאור, התייחס הבוקר (שלישי) לדרישה, בתוכניתם של דרור רפאל וספי עובדיה ברדיו 103FM והסביר את עמדת התנועה.



"פנינו לרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, כרשות המפקחת וכרגולטור, לאחר שהתחייבה לנסח קוד אתי לגבי העסקתם של אנשים שביצעו עבירות מס, ואחראית על טיב השידור והתכנים המשודרים", אמר נאור. "אנחנו קוראים לרשות לבחון כל נושא לגופו ולבדוק האם ראוי שהזמר יחזור לפריים טיים לאחר שבשנת 2014 הורשע בכך שהעלים כספים בסכום של מיליון ושלוש מאות אלף שקלים".



אייל גולן, אביב גפן. אילוסטרציה
אייל גולן, אביב גפן. אילוסטרציה



"אף אחד לא חושב שאייל גולן לא צריך להשתקם", הוסף עורך הדין: "ישנן משרות במדינת ישראל שאנשים שהורשעו בעבירות חמורות לא יכולים לחזור אליהן, ביניהן מורה, נהג אוטובוס ושוטר". דרור רפאל התייחס לדבריו וענה: "יש לנו היום שר שהיה בכלא בעקבות תפקידו בכנסת, ולאחר הרשעתו ומיצוי עונשו חזר לאותו התפקיד בדיוק". ספי עובדיה הצטרף והוסיף: "מדובר על טלוויזיה ולא על בית מרקחת, אייל גולן הוא זמר גדול, והעולם שאתה מנסה לצייר הוא אוטופי".





מי יחנך את הילדים


"אנחנו מעולם לא התביישנו ברצוננו להיות סמן לטוהר, אנחנו מעלים דיון שראוי וצריך לקיים אותו בציבור", ענה להם עורך הדין תומר נאור. "העתירה שהוגשה לבג"ץ עסקה גם בזמר משה פרץ, שום דבר כאן לא פרסונלי, אייל גולן הוא זה שמעלה את הסוגיה וצריך לדון על כך. יש לשאול האם במדינה בה אדם לא יכול להיות מורה בעקבות העלמת מס - אנחנו מוכנים לשים אותו על המסך כל ערב, ושהוא ייחנך את ילדינו שצופים בו".



עריכה: איתמר זיגלמן