הפינג-פונג ממשיך: יום אחרי ש"רשת" הובילה בטבלאות הרייטינג בזכות הפרק האחרון בתחקיר על הילדים ממרוקו ב"אבודים" עם צופית גרנט, והביסה את ריאליטי השירה "הכוכב הבא", עם פרסום הנתונים הבוקר נראה שהגלגל שוב מתהפך. היום (רביעי) קשת חוזרת להוביל עם התוכנית המצליחה "חתונה ממבט ראשון" שממשיכה לשגע את הצופים ומגרדת את רף 20 האחוזים. לעומתם, "אקס פקטור", ריאליטי השירה של רשת, עם 15.2 אחוזים. 



נדמה שהקרב על לב הצופים בין שתי הזכייניות הוא מה שבמשרד התקשורת ציפו לו עם פיצול ערוץ 2 - תחרות אמיתית בין הגורמים החדשים בשוק, ומגוון אפשרויות לצופים.



כאן - לא "על המשמר"



ברצועת הפריים-טיים, הובילה אמש התוכנית "הכוכב הבא" של הזכיינית קשת עם 19.8 אחוזי רייטינג, מול "אקס פקטור" של רשת שגרפה 15.2 אחוזים. "גב האומה" של ערוץ 10, לעומת זאת, עשתה 5.9 אחוזים בלבד, ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "על המשמר" שקיבלה 2.8 אחוזים בלבד.



5.9 אחזים בלבד. גב האומה. צילום: עדי שחם



ברצועת החדשות, עשו "חדשות ערוץ 2" הוותיקות, בפורמט המחודש שלהן "החדשות" המשודר בשתי הזכייניות במקביל, 12.9 אחוזים בקשת ו-8.6 ברשת. חדשות ערוץ עשר גרפו 8.1 אחוזים, ומהדורת החדשות של התאגיד עם גאולה אבן-סער קיבלה 4.2 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת עם התוכנית הכלכלית שגרפה 12.8 אחוזים ו"ערב טוב עם גיא פינס" שהכניסה 9.7 אחוזים, בעוד הזכיינית רשת ששידרה את |לפני החדשות" קיבלה 6 אחוזים בלבד.