הצצה בלעדית ל"מעריב אונליין": עידן רייכל חשף, בראיון שישודר הערב בתכנית ’פגישה עם רוני קובן', את הבידוד החברתי שחווה בתור ילד: "בגיל שמונה לא היה לי אפילו חבר אחד, ההורים שלחו אותי לפסיכולוג שהציל אותי". טיפול פסיכולוגי רציף וממושך נחשב לצעד חריג ולא שגרתי לאותן שנים, והוא התבצע על מנת לעזור להתמודד עם הבידוד החברתי ממנו סבל. "לא היה לי אפילו חבר אחד", העיד, "הפסיכולוג שהיה לי הציל אותי".



’פגישה עם רוני קובן' היא תכנית ראיונות דוקומנטרית שבועית, המשלבת בין מפגש אינטימי לכיתת אמן, שמשודרת ב-כאן 11 מידי יום חמישי בשעה 22:00.  בלופט עירוני שעוצב כחלל עבודה באווירה חמה ומתבוננת, לוקח קובן את מרואייניו למסע אישי אותנטי ובגובה העיניים, בתחנות חייהם השונות. מסע המשלב בין שיחה אינטימית לסיטואציות דוקומנטריות כגון: נגינה, אילתור מוסיקלי או דרמתי,  צפייה משותפת בקטעי וידאו מחייו של האורח, דיאלוג למול קיר גדוש תמונות אישיות וקטעי עיתונות מחיי המרואיין.
עידן רייכל בתכנית 'פגישה עם רוני קובן'
במהלך העונה, קובן יארח דמויות בולטות, בעלות הישגים משמעותיים מלב העשייה בתחומים שונים כגון : פוליטיקה, כלכלה, תרבות, תקשורת וספורט, ביניהם: איתי אנגל, עידן רייכל, רמי פורטיס, ח"כ אורלי לוי- אבקסיס, ליאור אשכנזי, דניאלה לונדון דקל, הסופר איימן סיכסק ותם אהרון.