הרגע הזה מגיע בכל עונה של ריאליטי שמכבד את עצמו, משימת הגועל: ג'וקים, עכבישים, רימות ושאר יצורים מבחילים שזוחלים על הארץ הם מתכון מעולה לצרחות אימים והרבה רגש. אם זה "המירוץ למיליון", "הישרדות", "זוג מנצח" או אפילו "היפה והחנון" - משימת החרקים תמיד מעוררת רגשות עזים, והם בתורם, מושכים את הצופים אל המסך. אמש הגיע תורו של הריאליטי סובב העולם של "רשת" לשדר את הפרק הדוחה במיוחד, מולו שידרה "קשת" את "מאסטר שף" שלא מצליחה להתרומם בעונה הנוכחית ולחזור לימי הזוהר שלה.



ברצועת הפריים-טיים, הובילה אתמול "המירוץ למיליון" של הזכיינית רשת עם 18.5 אחוזי רייטינג, מול "מאסטר שף" של קשת שגרפה 17.1 אחוזים. "גב האומה" של ערוץ עשר, לעומת זאת, עשתה 6.6 אחוזים, ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "רואים עולם עם יעקב אחימאיר" שזכתה ל-3.7 אחוזים.



המירוץ למיליון. צילום מסך
המירוץ למיליון. צילום מסך



ממחזרים בשידורים


ברצועת החדשות עשו "חדשות ערוץ 2" הוותיקות, בפורמט המחודש שלהן "החדשות" המשודר בשתי הזכייניות במקביל, 12.7 אחוזים בקשת ו-10.8 ברשת. חדשות ערוץ עשר גרפו 6.9 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 5.5 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת עם שידורים חוזרים של התוכניות "ארץ נהדרת" שהביאה 8.1 אחוזים, ו"צומת מילר" עם 9.4 אחוזים, בעוד הזכיינית רשת שידרה שידור חוזר של "מהפכה במטבח" שקיבלה 6.3 אחוזים, ואת "פגוש את העיתונות" שהביאה 7.7 אחוזים.