הפורמט המצליח של "רשת 13", "המירוץ למיליון", ממשיך להוביל בטבלאות הרייטינג, ועוקף את "מאסטר שף" של "קשת 12". נראה שהמשימות במקסיקו עדיין מרתקות את הצופים יותר מאשר המאכלים שטועמת מיכל אנסקי, ומביאות לזכיינית נתוני רייטינג שמגרדים את רף 20 האחוזים, נתן מרשים לכל תוכנית מאז פיצול ערוץ 2. 



בחודש שחלף מאז היפרדות הזכייניות, קשת הובילה ברוב ימי השידור. רשת הצליחה לתת לה פייט בעיקר עם "המירוץ למיליון" ו"אבודים", וכעת מעניין לבדוק האם היא תצליח לספק פורמטים חזקים גם אחרי סיום העונה, ולשמור על התחרות. אמש, כאמור, הובילה התוכנית "המירוץ למיליון" של הזכיינית עם 19.6 אחוזי רייטינג, מול "מאסטר שף" של קשת שגרפה 16.7 אחוזים. 



המירוץ למיליון. צילום מסך
המירוץ למיליון. צילום מסך



עוקפת גם בחדשות


"גב האומה" של ערוץ עשר גרפה 6.9 אחוזים, ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "רואים עולם" עם יעקב אחימאיר שהביאה לתאגיד 1.9 אחוזים בלבד, נתון נמוך במיוחד גם עבור כאן.



ברצועת החדשות, עשו "חדשות ערוץ 2" הוותיקות 12.9 אחוזים ברשת ו-9.7 בקשת. בהתאמה לתוכנית הפריים טיים, הצופים החלו את הערב עם מהדורת החדשות של רשת והמשיכו לריאליטי סובב העולם. חדשות ערוץ עשר גרפו 8.2 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 3.9 אחוזים.