הטרדות מיניות עלו בחודשים האחרונים לכותרות, בעיקר במקרי קיצון כמו זה של המפיק ההוליוודי הארווי ויינשטיין, אבל עבור דוגמניות ומפורסמים רבים, הודעות בעלות אופי מיני בוטה ברשת החברתית הפכו לעניין שבשגרה. רק בשבוע שעבר חשף הזמר אימרי זיו ב"מעריב", כי הוא קיבל הצעה מגונה מגבר שהציע לו 50 אלף דולר, כעת גם הדוגמנית המצליחה נטע אלחמיסטר מספרת שהטרדות באינסטרגם הפכו עבורה לעניין שבשגרה: "הגיוני לי בתפיסה, שגבר ישלח לי הודעה כזאת, וישאל כמה אני לוקחת לסוף שבוע. יכול להיות שהתרגלתי, אני אהיה תמימה אם אני אגיד לך שאפשר לעצור את זה".


נטע אלחמיסטר: "גברים שולחים לי הודעות מיניות, הזויות ומגעילות"

נטע אלחמיסטר ורמי גרשון

בראיון שישודר הערב (שלישי) בתוכנית "אנשים" ב"קשת 12" בשעה 17:15, עם נטע אלחמיסטר יושבת לשיחה עם בן זוגה רמי גרשון, וגם מדברת על ההודעות המטרידות שהיא מקבלת על בסיס יומיומי: "תשמעי, תמיד יש גברים ששולחים באינסטגרם הודעות הזויות ומגעילות", מספרת הדוגמנית: "הרבה מהן בעלות אופי מיני. אני כן אקרא את זה, כי זה מעניין. אבל זה לא 'ייכנס לי'".



כתבת התוכנית רותם איזק ציינה שראתה כי שאלו אותה "כמה היא לוקחת" לסוף שבוע עם גבר בדובאי, ואלחמיסטר אמרה: "לא עניתי. זה נראה לי הגיוני שגבר ישלח לי הודעה כזו. ברמה של זריקה ופליטת פה. זה הגיוני, לא במובן שזה נורמלי, אני לא מסכימה עם זה. אבל בואי לא נהיה תמימות".



כתבתה המלאה של רותם איזק עם נטע אלחמיסטר תשודר הערב ב-17:15 בתכנית 'אנשים' בערוץ קשת 12.



.