"המירוץ למיליון" של "רשת 13" ממשיכה להוביל במירוץ ומגרדת את רף 20 אחוזי הרייטינג שמעט מאוד תוכניות הצליחו לעבור מאז הפיצול, ומספקת לזכיינית נתון של 19.4 אחוזים. אצל המתחרה "קשת 12", "מאסטר שף" - הפורמט שפעם שבר את כל שיאי הצפייה, ובגמר של 2013 הביא לה 46.1 אחוזי רייטינג (ו-52.3 בפיק), מתקשה להתרומם בימים שלאחר הפיצול, ורושם נתון של 15.1 אחוזים בלבד.



"גב האומה" של ערוץ עשר, לעומת זאת, עשתה 8 אחוזים, ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "רואים עולם" עם יעקב אחימאיר שזכתה לנתון נאה עבור התאגיד, 3.1 אחוזים.



מובילה גם בשידור חוזר. "ארץ נהדרת". צילום: מיכל אפרתי, יח"ץ קשת
מובילה גם בשידור חוזר. "ארץ נהדרת". צילום: מיכל אפרתי, יח"ץ קשת



נראה כי הצופים מתחילים את הערב במהדורת החדשות של הערוץ בו יצפו גם בהמשך הלילה, כך שהחדשות ששודרו ברשת שהובילה בפריים טיים הביאו לזכיינית 13.5 אחוזי רייטינג, ואותה מהדורה ששודרה בקשת זכתה ל-12.5 אחוזים בלבד. חדשות ערוץ עשר גרפו 8.6 אחוזים, וחדשות השבת עם מיכל רבינוביץ' בתאגיד קיבלו 4.4 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת עם שידור חוזר של התוכניות "ארץ נהדרת" שגרפה 8.9 אחוזים ו"צומת מילר" שהביאה גם היא 8.9 אחוזים, בעוד הזכיינית רשת ששידרה שידור חוזר של "מהפכה במטבח" שקיבלה 6.2 אחוזים ואת "פגוש את העיתונות" שגרפה 8.6. ערוץ עשר ששידרה את "המטה" הגיע אל החדשות עם 5.7 אחוזי צפייה.