הזכייניות נלחמות ראש בראש:  אחרי ש"רשת" הובילה כמעט בכל ערב בו שידרה את "המירוץ למיליון", היא העבירה את התוכנית לשידור ביום שני מול "הכוכב הבא" של "קשת", מה שהביא את שתי הזכייניות לקרב צמוד מתמיד. תוכניות הריאליטי המצליחות מתמודדות זו מול זו, ופורמט המוזיקה המקורי עובר בעשירית האחוז את המירוץ סובב העולם.  



עדיין לא ברור אם כן, אם שידור "המירוץ למיליון" שזכתה אתמול ל-17 אחוזי רייטינג, מול "הכוכב הבא" שהביאה 17.1 אחוזים ו"ארץ נהדרת" ששודרה אחריה והביאה 17 אחוזים, היה מהלך נכון עבור "רשת", והאם שתי תוכניות ריאליטי באותו ערב ייטיבו עם הצופים.



צילום מסך
צילום מסך



הסמים לא עוזרים


"המסע המופלא" של ערוץ עשר, לעומת זאת, עשתה 7.7 אחוזים, ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "על המשמר" בהגשת לינוי בר-גפן בפרק שעסק גראס רפואי, ולמרות הנושא הסקסי קיבלה רק  2.6 אחוזים.



ברצועת החדשות, עשו המהדורות 14.1 אחוזים בקשת ו-10.2 ברשת, חדשות ערוץ עשר גרפו נתון מרשים מאוד של 9.7 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 3.6 אחוזים. בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת" עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 9.7 אחוזים ו"חדשות הלילה" שהביאה 11.9 אחוזים, בעוד הזכיינית רשת ששידרה את "לפני החדשות" קיבלה 6.3 אחוזים. ערוץ עשר ששידר את "הכל כלול" הגיע אל החדשות עם 6.5 אחוזים.