אחרי עונה ראשונה של "דייט ראשון" שאומנם הצליחה ברייטינג אבל נקטלה על ידי המבקרים, אמש חזרה מנחת התוכנית קורין גדעון לפריים-טיים של "קשת 12", בליווי כמה כוכבות שאמורות לשדרג את המותג. העולם הטלוויזיוני אליו שבה התוכנית הוא שונה לגמרי מהעולם שעזבה: שבעה פרקים של "חתונה ממבט ראשון" העלו את הרף של מה שניתן לצפות לו מתוכניות "שידוכים". 

סף הגירוי של הצופים ללא ספק עלה בזכות ריאליטי החתונות הפולשני שעורר תגובות קיצוניות. כעת הקהל יודע שפגישה ראשונה צריכה להתקיים מינימום מתחת לחופה, בצירוף רב דימוקולו ושתי משפחות מרוטות עצבים. אפשר פשוט להגיד 'ביי' וללכת הביתה? לא בשביל זה הדלקנו את הטלוויזיה.



החומר ממנו עשוייה "דייט ראשון" פשוט לא מספק את הסחורה בעידן הטלוויזיוני אותו יצרה קשת במו ידיה. בזכיינית ניסו אומנם להנפיק פתיחת עונה מפוצצת עם כוכבות כמו נטלי דדון ואלה מהמירוץ למיליון, אך נראה שגם זה לא עזר לפורמט, שקיבל 11.1 אחוזי רייטינג בלבד. מן ההפקר זכתה "אקס פקטור" של "רשת 13", שאומנם הובילה את הערב, אך קיבלה נתון נמוך גם היא, 13.8 אחוזי רייטינג בלבד.

"המקור" של ערוץ עשר נהנתה מהערב החלש של זכייניות ערוץ 2 לשעבר וגרפה 10 אחוזים, ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "מדינת הגמדים" שקיבלה 1.9 אחוזים בלבד.

חדשות ערוץ 10 מטפסות

ברצועת החדשות, עשו המהדורות 11.5 אחוזים בקשת ו-9.2 ברשת, חדשות ערוץ עשר גרפו 9 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.2 אחוזים.

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 8.4 אחוזים ו"התכנית הכלכלית" שהביאה 10.4 אחוזים, בעוד הזכיינית רשת ששידרה את "לפני החדשות" עם לוסי אהריש ואודי סגל, קיבלה 6.8 אחוזים. ערוץ עשר ששידר את "הכל כלול" הגיע אל החדשות עם 5.9 אחוזים.