כל הברנז'ה הוכתה בתדהמה כשהדוגמנית ואושיית הרשת נטלי דדון כיכבה בפרומואים לקידום התוכנית "דייט ראשון" בהנחיית קורין גדעון. מבלי להתייחס לסטטוס האישי שלה, ששמור בסודיות בחדרי חדרים, אי אפשר שלא לתהות מדוע בחרה דדון להשתתף בריאלטי הזוגות שנועד לאנונימיים שמחפשים פוקוס, או לפליטי ריאליטי שהתגעגעו למצלמה (כמו יוצאת המירוץ למיליון אלה אייבנדר).



השאלה המרכזית שעולה היא כמה כסף היא קיבלה עבור השתתפותה, והאם כל סכום שהוא שווה את המבוכה, הבושה והמיתוג הנמוך לו תזכה בעצם הסכמתה להשתתף בדייט מתועד. לא שדדון מגיעה עם כזה עבר עשיר ואיכותי, היא פרצה בריאליטי "הדוגמניות", ונענעה את ישבנה בבקיני ב"בכפיות" של דודו ארז, ובריאלטי "הישרדות". למרות התכנים הנמוכים בהם השתתפה בעברה, הצליחה דדון להטביע את חותמה כאושייה מבוססת מעמד בביצה, והיסטוריית הריאלטי כבר כמעט ונשכחה ממנה. עד הפרק של אמש, שרענן את זכרוננו. טעות שיווקית איומה לקריירה של דדון.



פליטי ריאליטי שהתגעגעו למצלמה. גם אלה הייתה שם. "דייט ראשון". צילום מסך
פליטי ריאליטי שהתגעגעו למצלמה. גם אלה הייתה שם. "דייט ראשון". צילום מסך



הגיעה עם משקעים


יפה ולוהטת כתמיד, פגשה אמש הדוגמנית את השידוך שלה, אריאל דאון, מפגש ראשון חיובי שהוליד החלטה משותפת לדייט שני מיוחל. אי אפשר היה שלא להבחין בהתלהבות של דאון מבחירת הדייט המוצלחת עבורו, הוא ללא ספק זכה למנת תמריץ גדול מאד לאגו. אף אחד לא יכול להישאר אדיש לדוגמנית נחשקת כמו נטלי דדון. האושר בהחלט ניכר באריאל, בין אם בשלל המחמאות שהרעיף עליה, החיוך הענק שהיה פרוס על פניו לאורך כל הדייט, או המבט המזוגג והמאוהב, כל אלו היו רק מקצת הסימנים שהוכיחו את התלהבותו הרבה.



נטלי הגיעה לדייט לחוצה, ניסתה לשדר אפטיות ואדישות, ולא הישירה מבט, ניכר עליה שהיא סוחבת משקעים גדולים מהעבר בכל מה שקשור למערכות יחסים ובעיות אמון שבינו לבינה. לא בכדי היא השוותה בכל הזדמנות בין אריאל לגברים אחרים.



נטלי דדון ב"דייט ראשון". צילום מסך
נטלי דדון ב"דייט ראשון". צילום מסך



"אני ראויה להנחות תוכנית בוקר"


להזכירם, לדדון רזומה עשיר ולא מוצלח עם גברים, נישואים שבוטלו עם חמי בראל, זוגיות קצרה עם עדי עזרא הבעל של בר רפאלי, זוגיות קצרה עם איש העסקים תמיר וייצמן ועם הזמר רותם כהן. בסופו של דבר קיבלה דדון החלטה אמיצה להיות אם חד הורית ולהביא לעולם לבדה את ריף המתוק למרות שהאב כבר לא בתמונה. כל זה רק על קצה המזלג, כי היריעה קצרה מלהכיל את העבר העשיר והלא פשוט של דדון.



מי שהעמיק במבטה הסקסי ידע להבחין שהיא לא באמת שם, הדייט שיושב מולה הוא לא האישיו של כל ההתרחשות. היא נוכחת בגופה ובנשמתה אבל נכנסת לדמות שאותה רוצה לגלם ולמכור, ושלא תתבלבלו, למכור לא עבור אריאל הדייט שנקבע לה, אלא עבורנו הצופים בבית ובעיקר עבור קברניטי הטלוויזיה. מין סימן איתות כזה: 'היי אני פה, אל תשכחו, כי נראה שכבר שכחתם ממני, אז אני מזכירה לכם אני גם יפה. אני גם וורבלית, גם ריגשית ומרגשת, אז אם חסרה לכם מישהי להנחייה בתוכנית הבוקר אז אני בהחלט אופציה ראויה'.



למה היא עושה את זה? נטלי דדון ב"דייט ראשון"
למה היא עושה את זה? נטלי דדון ב"דייט ראשון"



עוד הופעה מיותרת לרזומה


הדייט לא הרגיש טבעי, ואיך יכול להיות טבעי כשמצלמות דבוקות לך לתחת, או שנסיבות ההשתתפות בפרוייקט אינן כנות אלא טומנות בחובן אינטרסים אחרים. כשישב הזוג מול קורין לרגע ההכרעה, דדון שמרה את זכות הבחירה לאריאל וזרמה לפי החלטתו. ישאלו הפמיניסטיות למה החלטה של אישה צריכה להתבסס על הכרעה של הגבר ומדוע היא מקבעת בהתנהלותה קודים סקסיסטיים בהם הגבר הוא היוזם?



בסופו של דבר, היה כאן דייט לא מרגש, שלא הותיר בי רושם, לא לגביו ולא לגביה. הוא סימן לעצמו "וי" על דייט עם דוגמנית נחשקת, והיא הוסיפה מפגש מיותר לרזומה הדייטים שלה ו___  מיותר למאגר ההופעות הטלוויזיוניות שלה. יאללה נעבור הלאה