הרשת ממשיכה לסעור היום (שבת) בעקבות הראיון הסוער ששודר אתמול בערוץ 12 בין אייל ברקוביץ' לאב הבית לשעבר במשרד ראש הממשלה מני נפתלי. הראיון, ששודר בתוכנית "אופירה וברקוביץ'", עורר תגובות בעד ונגד הדרך שבה ראיין שחקן הכדורגל לשעבר את נפתלי, שמוביל את המחאה כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. הראיון, כזכור, הסתיים בכך שנפתלי עזב את האולפן. 

בני ציפר, עיתונאי "הארץ" ומקורבה של משפחת נתניהו, כתב בפוסט בפייסבוק: "זר עלי דפנה על ראשך אייל ברקוביץ'. אמרת את קולה של השפיות והשכל הישר. יש גבול לאופורטוניזם ולחוצפה. ולחשוב שהחצוף הלה מצליח למשוך אחריו עשרות אלפים של חסרי כבוד – עשרות אלפי ריקים ופוחזים המשכנעים את עצמם וזה את זה שלנאץ את שמו של ראש הממשלה בנימין נתניהו זה דבר לגיטימי...איזה כיף שאייל ברקוביץ' נתן בעיטה חזקה בישבן לכל מסע השנאה הזה".

בן כספית, עיתונאי מעריב, צייץ בטוויטר: "על הגסות, בורות, שטחיות, רדידות, זחיחות ובוטות של אייל ברקוביץ' נכתב כבר הכל. אני רוצה להתעכב, ברשותכם, על מופע האימים הוולגרי שלו כש"אירח" יחד עם אופירה אסייג את מני נפתלי בשישי האחרון. מעבר לעובדה הצפויה שמהשאלות ששאל ניכר היה שאין לברקוביץ' מושג קלוש על מה הוא מדבר, חזר אצלו מוטיב אחד:'למה', שאל את נפתלי שוב ושוב, 'לא לקחת את הכסף ונעלמת?' אני חוזר: האפס הקטן מהטלוויזיה דרש ממני נפתלי להיעלם לו מהחיים. למה? ככה. כי בא לו. כי הוא לא ברקוביץ'. כי לא יכול להיות שלאחד, מנחם מעפולה, תהיה גם זכות מחאה או צעקה בארץ הזאת".

כספית הוסיף: "ראשית, דרש ברקוביץ' באותו ראיון מנפתלי, 'לכבד את ראש הממשלה ורעייתו'. שנית, 'אם לא טוב לו לעבוד שם, שיפרוש ביום הראשון'. שלישית, אם כבר נשאר, תבע וזכה בפיצויים, הוא היה צריך 'לקחת את הכסף ולהיעלם'. אז למה, מר ברקוביץ', גם אתה לא נעלמת אחרי שנגמרה הקריירה הספורטיבית שלך? האמת שאם היית לוקח את הכסף ונעלם, היו נעלמים יחד איתך 9 מ-10 קבין של טמטום, יהירות, גסות ופרימיטיביות בהם בורכנו במקום הזה".


גיא לרר, מנחה התוכנית "הצנרת" בערוץ 13, צייץ: "אני עם שתי ילדות קטנות וחששתי שהפגנות מוצ"ש הן יותר פוליטיקה ממחאה נגד שחיתות - אבל אייל ברקוביץ' האפס עשה חשק ענק להגיע לרוטשילד מחר". רויטל עמירן, עיתונאית מעריב, כתבה: "ברקו ואופירה מראיינים את מני נפתלי. בושה וחרפה. תת רמה. רק בגלל זה תבואו להפגנה במוצ"ש".

אבי בניהו, דובר צה"ל לשעבר, כתב: "אין להתרגש מפרובוקציות! דפי ההיסטוריה יתנו כנראה מקום של כבוד למני נפתלי הלוחם בצבא, בשב"כ, על כבודו וכבודנו ובשחיתות. לעומתו , אייל ברקוביץ' ירשם כהערת אגב שולית. זה כל הסיפור".

 
ח"כ אמיר אוחנה (ליכוד) צייץ: "הרשת גועשת...אבל מי הצדיק שיעלה כבר את הסרטון של ברקוביץ' ומני נפתלי? הבנתי שסופסוף הליטופים והמבטים המצועפים נגמרו". העיתונאי חיים הר זהב, לעומת זאת, נקט בעמדה נגד שני הצדדים: "מני נפתלי ראוי לאופירה אסייג ואייל ברקוביץ׳, הם ראויים לו, שלושתם לא ראויים להיות על המסך - ומי שצופה בזה, ראוי למה שהוא מקבל. שאלות?".