בפער גדול: "המירוץ למיליון" ממשיכה להיות המתחרה המובילה בנבחרת של "רשת 13" ומספקת לה אמש נתון מרשים של 18 אחוזי רייטינג. מולה, העוגה של "מאסטר שף" מסרבת לטפוח ומספקת ל"קשת 12" נתון פריים טיים נמוך במיוחד של 13.5 אחוזי רייטינג בלבד, לעומת 15.1 השבוע שעבר. הנתונים החלשים של ריאליטי הבישול עם מיכל אנסקי, לצד אלו של "מהפכה במטבח" של אסף גרניט ברשת, מהווים את העוגנים החלשים של שתי הזכייניות ומעלים שוב את השאלה האם פיצול ערוץ 2 סימן את סוף עידן האוכל בפריים טיים.



"גב האומה" של ערוץ עשר, לעומת זאת, עשתה 6 אחוזים, ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "רואים עולם" עם יעקב אחימאיר שקיבלה 3.1 אחוזים.



המירוץ למיליון מובילה עם 18 אחוזי רייטינג. צילום מסך
המירוץ למיליון מובילה עם 18 אחוזי רייטינג. צילום מסך



שיא לערוץ 10


ברצועת החדשות, עשו המהדורות 11.2 אחוזים בקשת ו-11 ברשת, "המגזין" של ערוץ עשר קיבל נתון שיא מאז הפיצול וזכה ל-8.8 אחוזים, ותאגיד השידור הציבורי ששידור את גמר גביע העולם למועדונים במקום החדשות זכה ל-1.7 אחוזים בלבד.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת עם שידור חוזר של התוכניות "ארץ נהדרת" שגרפה 9.2 אחוזים ו"צומת מילר" שהביאה 10.8 אחוזים, בעוד הזכיינית רשת ששידרה את "פגוש את העיתונות", קיבלה 6.5 אחוזים. ערוץ עשר ששידר את "המטה" הגיע אל החדשות עם 3.8 אחוזים.