אגרוף בפנים מברנדון: ג'ייסון פריסטלי, שמוכר בזכות תפקידו כברנדון וולש, בסדרת הנוער הפופולרית "בוורלי הילס 90210", עשה מה שאינספור נשים היו מאוד שמחות לעשות. השחקן בן ה-48 חשף כי הוא נתן אגרוף בפנים למפיק המטריד הארווי ויישטיין, במסיבה שנערכה אחרי טקס הגלובוס הזהב לפני למעלה מ-20 שנה.



"זה קרה בשנת 1995, בטקס גלובוס הזהב, במסיבת במירמקס", כתב פריסטלי בחשבון הטוויטר שלו, ותיאר השתלשלות אירועים מוזרה למדי. "הארווי אמר לי שאני צריך לעזוב, אז התכוונתי ללכת, אבל בדיוק אז הוא תפס לי את היד בכוח ושאל אותי מה אני עושה. עניתי לו, 'אמרת לי ללכת, אז אני הולך', והארווי אמר לי: 'לא אמרתי לך שאתה צריך ללכת', ואז אמרתי לו: 'הרגע אמרת לי ללכת'".





"זה היה הרגע שבו הוא תפס אותי חזק ואמר לי: 'בוא נצא החוצה ונדבר על זה'", הוסיף השחקן. "אמרתי לו שאני לא הולך איתו לשום מקום, ואז דחפתי אותו ונתתי לו אגרוף בפנים, ופתאום הגיעו מאבטחים שהפרידו בינינו וליוו אותי החוצה מהמסיבה".



הסיפור התפרסם כאות תמיכה לאחר שפיטר ג'קסון אישר את טענותיהן של השחקניות מירה סורבינו ואשלי ג'אד, שהמפיק הידוע לשמצה תרפד את הקריירה שלהן לאחר שסירבו לחיזוריו, ומנע מהן להשתתף בסרט "שר הטבעות".