לאחר שקברניטי ערוץ 20 הודיעו כי הם מתכוונים להחזיר את הרישיון שלהם לשידורים, בעקבות התנגחויות בלתי נגמרות מול הרשות השנייה, הקנסות התכופים וההגעה לבית המשפט, מחכים כעת לראות האם הוא יממש את האיום. כזכור, העניין הגיע עד לפתחו של ראש הממשלה, שבמהלך נאומו השבוע הזכיר את הערוץ והבטיח כי לא ייתן לו ליפול. 



אבל בינתיים, ההתכתשות של ערוץ 20 נמשכת גם מול ערוצים אחרים. אנשי הערוץ הדיגיטליים, אשר ראו את שידור התוכנית של רועי בר נתן ביום שישי, שם צחק המגיש על האפשרות כי הערוץ ייסגר. בערוץ 20 לא נשארו חייבים וצייצו: "מה נסגר, ערוץ עשר?!  כך מציג כוכב הערוץ, רועי בר-נתן את סכנת הסגירה שלנו: 'בערוץ שמאיים בסגירה ובעזרת השם יקיים חגגו את ניצחון המכבים על השמאלנים'. כואב ולא מפתיע לראות איך ערוץ שרק לפני כמה שנים נלחם על קיומו מייחל לסגירה של ערוץ אחר - רק כי הוא מעז להשמיע קול אחר. בושה!".



כזכור, הודיעו קברניטי ערוץ 20 כי הם מתכוונים להפסיק את שידורי הערוץ, אלא אם יתרחש מפנה אשר יהיה לשביעות רצונם. במכתב שנשלח ליו"ר מועצת הכבלים והלווין, ד"ר יפעת בן חי שגב, כתב מנכ"ל הערוץ, שכי פרנץ, כי "אין בכוונתנו להמשיך ולנהל מאבקים חסרי תכלית. אנו נערכים באופן מיידי להחזרת רישיון הערוץ".

הזעם של המנהלים הגיע, לאחר שלטענתם הערוץ למד מפרסומים בתקשורת על חוות הדעת שהעביר משרד המשפטים למועצה, לפיה אין להעניק לגוף התקשורת אישור לשדר חדשות "למרות שהאפשרות לשדר חדשות כבר מוסדרת ברישיונו של הערוץ ואושרה כבר לפני שנה, לאחר תהליך ממושך שארך חודשים, במהלכם ואחריהם ענה הערוץ לדרישותיה הרבות של המועצה, ואף העביר לה את כל המסמכים הדרושים לקבלת האישור הסופי".

לאחר מכן הוסיף כי "הנימוק שלא ניתן אישור לשדר חדשות הוא שהמועצה קבעה כי ערוץ המורשת הפר הפרות מהותיות את תנאי הרישיון שלו, ואף החליטה בספטמבר האחרון בצעד חסר תקדים לפעול לחילוט הערבויות שהעמיד הערוץ ולפגוע בו פגיעה בלתי סבירה. זאת, בניגוד למדיניות הרגולטור, אשר לדוגמא, נחלץ לעזרתו של ערוץ 10 כשזה נקלע לקשיים, ומצא לנכון למחוק לו חובות אדירים ולאפשר את המשך שידוריו".
 
מערוץ 10 טרם נמסרה תגובה.