האודישנים לתוכנית "הכוכב הבא" צולמו כבר לפני מספר חודשים, כפי שיעידו גם חשבונות האינסטגרם של המנחים רותם סלע ואסי עזר. למרות זאת, כמה משפטים שנאמרו בפרק ששודר אמש, ובחלקו אופירה אסייג החליפה את סלע, מעלים את השאלה - האם הפרק כולו צולם באמת לפני מספר חודשים, או שההפקה ערכה לתוכו קטעים חדשים?במהלך אחד האודישנים, עזר ואסייג דיברו על התקרית עם מני נפתלי. כזכור, מדובר באירוע שקרה לפני קצת יותר משבוע, במהלכו נפתלי עזב את האולפן במהלך ראיון שהעניק לתוכנית שהיא מגישה עם אייל ברקוביץ'.

צילום מסך מתוך הפרק
מדובר באירוע יחסית טרי, ששולב בפרק שצולם לכאורה לפני מספר חודשים. מכך מסתמן כי הופעתה של אסייג ב"כוכב הבא" הייתה תוספת מאוחרת לתוכנית, שהוקלטה בעקבות עלייתה של המגישה לכותרות בשבוע האחרון. אסייג ועזר הגישו את הקטעים שלהם מתוך אולפן נפרד שבקלות היה יכול להיערך אל תוך הפרק, גם אם צולם חודשים אחרי האודישנים אליהם כביכול התייחסים.

אבל זה לא מסתיים כאן, באודישן של הזמרת שושה אסייג ועזר, משתמשים בכפתור ה"סייב", "מצילים" את המתמודדת שושה מהדחה ומרימים עבורה את המסך, בדיעבד, כמה חודשים אחרי שהיא הופיעה על הבמה.

המתמודדת שושה, שניצלה ב
המתמודדת שושה, שניצלה ב
כלומר, כפי שזה נראה כעת, בקשת, שראתה שקרנה של טאלנטית שישי-בצהריים שלהם, אופירה אסייג - עולה בגלל שלל תקריות קולניות שונות ומשונות, החליטו להוסיף צילומים שלה לפרק, תוך כדי התייחסות לאודישן שכביכול מתרחש במקביל בחדר אחר. בזכיינית ככל הנראה קיוו להרוג שתי ציפורים במכה אחת: להעלות את הרייטינג של התוכנית שלא מצליחה להתרומם מאז הפיצול, ומצד שני לזכות את הטאלנטית שלהם, שסובלת מביקורות קוטלות, בדקות שידור מכובדות בפריים טיים.

לפני מספר שנים, אירוע דומה הרעיד את תעשיית הבידור המקומית, כשנחשף שחלק מצילומי התוכנית "הישרדות" שכביכול צולמו על האי, היו למעשה צילומי השלמה שנערכו בישראל חודשים מאוחר יותר. הצילומים היו למעשה עדויות של השורדים על המתרחש בקריביים, שלא נמסרו בזמן אמת, וודאי נאמרו מפרספקטיבה אחרת, אך הוצגו כצילומים אותנטיים מהאי.
התוכנית של "קשת" הייתה כמעט מושלמת, והייתה יכולה לעבור מתחת לרדאר של כולנו, אם לא ההתעקשות לסחוט את המיץ עד הסוף ולהזכיר את מני נפתלי בקטעים של אופירה, ובכך בעצם להציג את החילוף המפוברק במערומיו.
למרות פניית מעריב, מ"קשת" טרם נמסרה תגובה