רוני מאנה הוזמן בשישי האחרון לתוכניתם של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ בערוץ "קשת 12", וחשב ששוב יקבל במה להכפיש את ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, מי שהיו עד לפני מספר שנים חבריו הטובים ביותר. אממה, ברקוביץ' ואסייג לא סיפקו לאיש העסקים את הבמה שציפה והפכו את הקערה על פיה. הכדורגלן לשעבר הטיח דברים קשים מאוד במאנה על התנהלותו הלא תקינה בעולם מוסרי של חברויות תוך שהוא מכנה אותו "לא גבר" .



עוד טען ברקוביץ' כי מסע ההכפשה של בני הזוג נתניהו הוא ניסיון נואש של רוני מאנה לזכות בכותרות ובפרסום וניסה להבין מה מניע אותו לצאת במסע זדוני ונקמי מהסוג הזה. איש העסקים נותר חסר מילים מול הטענות, ומה שכן הצליח להשחיל להגנתו נבלע במטר האשמות מצד צמד המנחים.





כאמור כבר למעלה משנתיים שאיש הנדל"ן יוצא במסע השמצות והכפשות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו. מאנה היה בעבר איש סוד ומקורב לזוג, וכשיחסיהם עלו על שרטון הוא החליט להשמיץ אותם בכל גוף תקשורת שאפשר לו את הבמה, ולחשוף סודות שרק הוא כחבר היה שותף להם.



עד כה התרכזה התקשורת בדברים שחשף מאנה על בני הזוג נתניהו, אבל אף מילה לא נאמרה על התנהלותו הבוגדנית לכאורה והלא ישרה של איש העסקים כחבר לשעבר. בין אם דבריו נכונים ובין אם אינם, הם ללא ספק גורמים ללא מעט לחוש באי נוחות לנוכח חוסר הלויאליות שלו, ויוצרים תחושה שאין לבטוח בכמותו. האירועים מלמדים אותנו שיעור חשוב לחיים - חבר של היום עשוי להיות האויב של מחר. יחסים וקשרים בין אנשים הם דבר עדין ונזיל, ואנשים כמו מאנה גורמים לנו להבין שאסור לבטוח באף אדם.




מבלי קשר לדעות פוליטיות כאלה או אחרות, אלא רק בהתייחס ליחסי אדם וחברו, סופסוף נמצא צדיק מסדום שמגיע מעולם הכדורגל - המנחה אייל ברקוביץ' ולצידו אופירה אסייג, שחשפו את פרצופו האמיתי של מאנה והטיחו בו את מה שרבים חושבים ולא העזו.



מאנה הופתע ולא הצליח לגונן על עצמו כראוי ממתקפת הפתע שזכה לקבל מול המצלמות על המסך. כמי שיודע להעביר בקלות בקורת אינסופית על חבריו לשעבר תמורת זמן מסך, הוא לא ידע לקבל ביקורת בחזרה והחליט להשיב מלחמה מטופשת ומיותרת ברשתות החברתיות נגד ברקוביץ' רגע אחרי שכבו המצלמות.



מאנה צייץ בטוויטר עלבונות אישיים על חייו הפרטיים של ברקוביץ' במטרה להשיב נקמה ולהסית את הדיון מחוסר הנאמנות שלו, לחוסר נאמנות של ברקוביץ' בנוגע לפרשייה אישית שלו מהעבר. וכך ירד מאנה נמוך מאוד מתחת לחגורה ועשה רושם של אדם שלא רק שלא ניתן להאמין ולסמוך עליו, אלא גם לא בוחל באמצעים לא כשרים כדי לפגוע ביריבו.