כוכבת הנוער השערורייתית ביותר בישראל מגיבה לחיקוי הבלתי נשכח שלה ב"ארץ נהדרת": נועה קירל, שמשחקת הימים אלו בסדרה "כפולה" התראיינה הערב (שלישי) בתוכנית "אנשים" בערוץ "קשת 12", כחלק מקידום הסדרה, והתייחסה לדמות שמבוססת עליה בתוכנית הסאטירה המצליחה שהוציאה, את הקליפ הפארודי "משולשת" המתייחס לסדרה: "היא גאונה, זה מדהים. הכי לא מעליב, להפך. היא מוציאה להיטים".



"זה חיקוי, זה אמור להיות מוקצן כי אם לא - זה לא יהיה מצחיק", אמרה הזמרת הצעירה על הדמות אותה מגלמת הקומיקאית תום יער, אשר בין להיטיה השירים הקומיים "לא חוקית" ו"חפש אותי בראשון". קירל לא נעלבה גם משורות עוקצניות כמו "אנ'לא חוקית, לא לוקחת חיזוקית, קונה צפיות לקליפ מחברה טורקית", והוסיפה: "זו סאטירה על דברים, זה מקובל, זה מובן, אנשים בבית יודעים שזה לא באמת ככה".







כזכור, בסדרה "כפולה", הכוכבת משחקת דמות כפולה בתפקיד עצמה ובתפקיד ה"נמסיס" שלה, נערה בשם קיטי פופר שכל מטרתה הוא לחבל בחייה של הזמרת. לרגל עליית הסדרה החדשה בכיכובה, הוציאה קירל בחודש דצמבר את השיר - "כפולה" שכתבו והלחינו דולב רם ופן חזות. 




בסדרה, שנוצרה ע"י רועי עידן, רז יובן ואלעד חן, וביים שי כנות, השתתפו שלום אסייג, עופר שכטר, תובל שפיר, עידו מוסרי וכוכבים רבים נוספים. לסדרה נכתבו שמונה שירים מקוריים שיבוצעו במהלך העונה על ידי נועה ומשתתפות נוספות.