הקאמבק של העשור: הפעם האחרונה בה השחקנים דנה מודן ואסי כהן עבדו יחד על אותו הסט הייתה לפני 13 שנים, על סדרה אחת שנחקקה בזיכרוננו. "אהבה זה כואב", של זוג היוצרים והבמאי רם נהרי, קיבלה ביקורות משבחות ועסקה כמו שמה, במורכבות של מערכות יחסים. הסדרה זכתה בפרס "הדרמה הטובה ביותר" לשנת 2004 בטקס הטלוויזיה של קרן מקור, בפסטיבל הקולנוע הבינלאומי של חיפה, ובפרס השחקן הטוב ביותר, על משחקו של כהן, בטקס האקדמיה לטלוויזיה ישראלית.

הערב (רביעי), בשעה 22:00 בערוץ yes EDGE, יחזרו שני השחקנים והבמאי אל המסך הקטן בדרמה קומית חדשה, "ככה זה", שמפרק הבכורה שלה מסתמנת כממתק איכותי מריר-מתוק, שמעמיק במורכבויות הקטנות ביחסים שבינו לבינה.



"זו קומדיה על בדידות, סדרה על הגיל שלנו, כולנו בני ארבעים פלוס-פלוס. זה דבר כל כך רחב יריעה מבחינתי שאין לי יכולת לתאר אותו", סיפרה מודן ל"מעריב אונליין" בפרמיירת הסדרה. "עבדנו שלוש וחצי שנים, רם נהרי הבמאי, ואסי כהן שמשחק לצידי ואני, וזה היה נהדר לעבוד יחד, פשוט חלום. התחלנו מכלום וחיפשנו את עצמינו, בעיקרון כל הזמן חשבנו על כל מיני סיפורים והיינו כותבים אותם, ורואים מה לא בסדר ומתקנים. זו הייתה עבודה כמו כל עבודה, רק מאוד כיפית כי אתה עובד עם אנשים שאתה אוהב וצחוקים כל הזמן".


דנה מודן.  רפי דלויה
דנה מודן. רפי דלויה


מה ההשראות שלכם?
"בעיקר החיים. מבחינת טלוויזיה 'לואי' השפיעה עלינו הכי הרבה, בעיקר דברים שאף אחד לא רואה, סדרות שאף אחד לא מכיר".

את אומרת 'החיים', נראה בסדרה גם דמויות מהחיים האישיים שלך?
"זה על האנשים שאנחנו מכירים, מילייה שאנחנו מכירים, זה לאו דווקא עלינו, זה לא סיפור אמיתי. אני מקווה שאנשים יזהו בסדרה את עצמם".



האם הצופה מולי שגב, האקס שלך, יזהה את עצמו בסדרה?
"מה זה?!"

אני שואל אם הצופה מולי שגב יזהה את עצמו בסדרה?
"וואו, מאיפה אתה הגעת? מהאייטיז? כולם יראו את עצמם בסדרה..."