"צומת מילר": מיקס של סצנות לא קשורות עם פאנצ'ים קורעים

העונה החדשה בסדרה של אדיר מילר גרמה למיקי לוין לצחוק, אך לא הותירה בה שום תובנה מקורית, והפרק הסתיים כאילו מעולם לא היה בחייה. לפעמים זה כל מה שצריך

מיקי לוין צילום: נועם גולדשטיין
מעריב אונליין
מעריב אונליין | צילום: מעריב אונליין
4
גלריה

תהיתי מה גרם לאשתו, שלי כספי, ששומרת את עצמה שנים הרחק מאור הזרקורים להיחשף ככה לראשונה והכל למען הרייטינג של בעלה, אבל אז הבנתי שהיא זוכה לפינה אצל ליאון ופאולה ויש לה תוכניות מגירה טלוויזיוניות משל עצמה והתמונה הובהרה.

אדיר מילר, "צומת מילר". צילום מסך
אדיר מילר, "צומת מילר". צילום מסך | אדיר מילר, "צומת מילר". צילום מסך

הסתקרנתי לראות את הדינמיקה בין מילר לבין דקלה הדר, השחקנית החדשה שמגלמת את אשתו בסדרה ושהוחלפה בקודמת, אדוה בולה, שגילמה לא רע את תפקיד אשתו בעונה הראשונה. על פניו נראה כי יש איזה חוסר סינרגיה בין הדמות הקומית שמגלם מילר לבין המשחק המוגזם של הדר. משהו לא מתחבר טוב ביניהם, ומרגיש מאולץ, משוחק ולא זורם. אולי זו אני שמתקשה לקבל שינויים, אבל נראה שמי שגילמה את אשתו בעונה הראשונה עשתה את זה טוב יותר. אבל בל נשכח שמדובר בפרק ראשון של העונה ולוקח לנו כצופים זמן להתרגל לדמויות חדשות על המסך בעיקר אם הוחלפו באחרות.

הפרק נפתח בקול תרועה והסתיים בקול ענות חלושה שהותיר בי תחושה שהיה מדובר במיקס של סצנות שלא קשורות אחת בשנייה ועומדות כל אחת בפני עצמה. סצנת בית החולים של גל זייד ומי שגילמה את אימו רבקה מיכאלי הייתה חביבה, משעשעת, עם פאנצים גרוטסקיים מהחיים האמיתיים שהיו לעיתים קצת אינפנטיליים. בעיקר לא הצלחתי להבין איך היא נקשרת לעלילה המרכזית של הסדרה שכוללת תובנות מחייו של מילר על ההורות, החינוך, והגבולות שמציבים לילדים, ועל הפערים העצומים המורגשים בכל בית בין תפקיד האבא לתפקיד האמא. זה הרגיש כמו מיקס של שתי סדרות קומיות שלא קשורות שאולצו בעל כורחן לחבור לפרק אחד.

דקלה הדר, "צומת מילר". צילום מסך
דקלה הדר, "צומת מילר". צילום מסך | דקלה הדר, "צומת מילר". צילום מסך
אדיר מילר, "צומת מילר". צילום מסך
אדיר מילר, "צומת מילר". צילום מסך | אדיר מילר, "צומת מילר". צילום מסך
תגיות:
אדיר מילר
/
"צומת מילר"
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף