העונה השישית של תכנית הריאליטי המצליחה, "המירוץ למיליון", שיצאה לדרך לפני כמעט חמישה חודשים, הגיעה הערב (שבת) לסיומה. טוהר ואוולין הם הזוג הראשון שהגיע אל נקודת הגמר של העונה השישית של "המירוץ למיליון", ולמקום השני הגיעו דניאל ואליהו. במהלך הגמר שהתקיים בבנגקוק, תאילנד, התמודדו הזוגות עם משימת הגמר הגבוהה ביותר בתולדות המירוץ למיליון כשהם תלויים בין שמיים וארץ מעל גורד השחקים המתנשא לגובה של 220 מטר מעל רחובותיה הסואנים של בנגקוק.


12 זוגות הוזנקו למסע זוגי בארבע יבשות, תשע מדינות ומעל ל- 55 אלף קילומטרים במטרה אחת – להשיג את המיליון. הצמדים עברו מסע חובק עולם בין הלגונות הכחולות, גורדי השחקים האורבניים והנופים הפראיים, אתרים שלא נראו, ותרבויות חדשות ש"המירוץ למיליון" הישראלי עדיין לא ביקר בהן.

הדרך אל המיליון הייתה רצופה בסימני דרך, מחסומים, צמתים, פרסות ועוד משימות מצחיקות, מאתגרות ומקפיצות אדרנלין, לצידם חוו המתמודדים רגעי שבר וקושי, התעלות, העצמה, גבורה ואומץ. 



טוהר ואוולין. צילום: יח"צ



רגב והלן
הלן ורגב עזבו שתי בנות ויצאו למסע מטורף עם חוויות שלעולם לא ישכחו. הם בני הזוג קיבלו כל העונה 'פרסה' ו'עצור' מכל הזוגות, ויש להם מטען כבד על כך. באופן במיוחד, הם לא ממש הסתדרו עם דניאל ואליהו. 



המסע הזה היה מאוד לא קל עבורם, לרגב יש קשר מיוחד עם אבא שלו ובמהלך המסע הוא התגעגע אליו מאוד, מה שהיה בלתי אפשרי לפספס על המסך. הלן לקחה במהלך העונה את המושכות אליה ורגב לגמרי אפשר לה.



הלן ורגב. המירוץ למיליון. צילום מסך
הלן ורגב. המירוץ למיליון. צילום מסך



אוולין וטוהר
אוולין וטוהר הם מנהלים זוגיות שאפשר להגדיר אותה כמושלמת, כזו שמאפשרת להם לחיות את החיים יחד ולחוד. הם עברו סיפור טרגי עם בנם לני, שמקועקע על גופם, ונפטר ממחלה סופנית. עברם העצוב חיזק אותם מאוד והתגובות שקיבלו במהלך התכנית גרמו להם להבין כמה הם ניצחו בדרכם שלהם.



טוהר טס פעמיים בחודש ליוון, שם הוא עוסק בנדל"ן ואוולין בעובדת במשרה מלאה במע"מ. השניים כל הזמן מתנדבים ומקימים ימי תרומה לעמותות באיכילוב בעקבות המקרה המשפחתי שלהם. במהלך העונה פנו אליהם המון זוגות והורים שנתנו להם תקווה לחיות מחדש. כיום יש להם ילדה מדהימה בשם אניה.



טוהר ואוולין. המירוץ למיליון. צילום מסך
טוהר ואוולין. המירוץ למיליון. צילום מסך



דניאל ואליהו
דניאל ואליהו הם לגמרי חברים מדהימים עם תקשורות מושלמת. הם הכירו במקרה בצבא דרך אח של אליהו. אליהו עבד על דניאל שהתקבלו למירוץ, מבלי שהיו בכלל באודישן, כדי שדניאל יבטל את הטיול שלו בעולם.



דניאל ואליהו הם באמת החברים הכי טובים שיש, הם טוענים שהגיעו לגמר אך ורק בזכות היכולת להבין אחד את השני פשוט בהכל.



אליהו איבד את אביו הנושא מאוד רגיש אצלו ופתוח, הוא לקח את המושכות לידיו ומאוד עזר כלכלית בבית, וכיום הוא קשור מאוד לאמא שלו.



דניאל ואליהו. המירוץ למיליון, חצי הגמר. צילום מסך
דניאל ואליהו. המירוץ למיליון, חצי הגמר. צילום מסך