לקראת שידור הראיון עם ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, המראיין גיל ריבה התראיין הבוקר (שישי) בתכנית של גלית גוטמן ויואב לימור בערוץ "קשת 12". הוא סיפר על המפגש הטלוויזיוני כי "הוא ענה על כל השאלות, והדבר שהכי היה לי קשה במהלך הראיון היה הרגע שבו עימתתי את דברים מהשנים האחרונות שהיו פחות נעימים". הוא ציין: "התקשיתי להשמיע לו את הקלטות של שולה זקן, בתור צופה, הרגשתי לא נעים". 
המגיש ציין כי "במהלך הראון, אולמרט התייחס למחיר ששילם ושמעתי חרטה בקולו". הוא הסביר: "הסיפור מרתק בגלל המעבר החד שהוא עבר - מלהיות ראש ממשלה ללהיות אסיר, בין השמיים לתחתית התהום". לדבריו, במהלך השיחה מתגלה אולמרט אחר. "הוא קיבל את הבמה לספר את הסיפור בטון שלו, אחרי שריצה את עונשו", אמר, "היה לו חשוב לתאר את תחושת הרדיפה שהרגיש בתחילת כהונתו כראש ממשלה".
במהלך הראיון שודר חלק נוסף מהשיחה עם אולמרט: "ארגנתי תיק נפרדתי מעליזה בנשיקה בפתח הדלת, ויצאתי", אמר, "בכניסה לכלא עברתי במגנומטר, לא יכול להגיד עד כמה זה היה קשה, רחצתי כלים וניגבתי את הרצפה". הוא סיפר: "באחד הימים, ארבעה בריונים עמדו והפכו את המיטה שלי. זרקו את הציפית של השמיכה ואת הכרית. חיפשו כאילו אני סוחר סמים, אמרו בואו נרמוס ונשפיל אותו עוד". אולמרט סיכם: "ביו כהונה כראש ממשלה לבין להיות אסיר, יש פערים שיוצרים טלטלה רגשית".