מהדורת החדשות של ערוץ 20 עקפה, בערב שידוריה הראשון, את זו של "כאן", כך עולה מנתוני הרייטינג שפורסמו הבוקר (שני). במסגרת זו, רשמה המדורה החדשה 3.2% רייטינג, בעוד שבזו של התאגיד צפו 2.8% בלבד מהצופים. למקום הראשון במדד הצפייה הגיעה "חברת החדשות", ששודרה ב"קשת" עם 11.7%, בעוד שאחריה ברשימה מהדורת חדשות עשר, עם 8.4%. במהדורה ששודרה ברשת צפו לעומת זאת 7.6% מהצופים.



בתוך כך, את ערב השידורים הובילה אמש "קשת", עם "מה זה השטויות האלה?! שיטת אשכנזי", שמתחזקת לנתון שיא עונתי של 15.1%, בעוד ש"יש לה את זה" סיימה עם נתון נאה של 11.9%. ברשת התוכנית "גוט טאלנט מופע הילדים" רשמה 11.9%, ובערוץ עשר התוכנית "חוזרים לחיים" הסתפקה ב-7.6%.


עשר - חוזרים לחיים עם 7.6%.





יש לציין כי קשת מובילה גם בפרה פריים ובלייט נייט, כאשר במסגרת זו התוכניות "אחת שיודעת" רשמה 2.1%, ב"מהדורה ראשונה" צפו 2.9%, ב"אנשים" 4.5%, "שש" עם עודד בן עמי רשמה 5.6%, ב"ערב טוב עם גיא פינס" צפו 6.2%, ו"התוכנית הכלכלית" נצפתה על ידי 8.4% מהצופים.



כמו כן, מלבד מהדורת החדשות החדשה של ערוץ 20, שרשמה הישג נאה כאמור, 1.8% צפו בתוכנית "הפטריוטים", ו"חדשות היום הזה" עם אמיר איבגי זכתה ל-2.1% רייטינג. 



מערוץ 20 נמסר: "שיטת מדידת הרייטינג המיושנת אינה משקפת את נתוני האמת, הן בשל ייצוג חסר של בתי אב מקהלים שונים והן בשל היעדר יכולת למדידת מסכים נוספים. ניתן לראות זאת מניתוח השיח ברשתות החברתיות ואחוזי הצפייה הגבוהים באתר, באפליקציה ובעמוד הפייסבוק של הערוץ - נתונים שכאמור אינם נמדדים כאחוזי צפייה בפועל. ולכן, על אף שהמהדורה הראשונה הניבה נתונים מכובדים להשקתה, המדידה לא מייצגת אותנו. בתום תקופה ארוכה של ציפייה והיערכות, השקנו אמש בהצלחה מהדורת חדשות. אנו גאים בצוות על עבודתם הקשה ומודים לצופינו על התמיכה הרבה".