התוכנית "ארץ נהדרת" עושה מהפוליטיקה צחוק כבר 15 שנים ברציפות, מריצה סרטונים על חברי כנסת, עושה פלאי איפור בלתי אפשריים כדי לגרום לקומיקאים שלה להיראות כמו שרים, וגורמת לעם ישראל לצחוק מתיקי החקירה של ראשי הממשלות לדורותיהם, אך הומור של פוליטיקאים על התוכנית הוא פנומן חדש.


"כמעט כשל"פ שלום": נפתלי בנט ואיילת שקד מחקים את "ארץ נהדרת"

נפתלי בנט ואיילת שקד החליטו להפתיע את עם ישראל והעלו סרטון ברכה לחג בסגנון המדויק של מערכון "ארץ נהדרת", "כמעט שבת שלום" בכיכובם של אסתי וראובן.




יו"ר הבית היהודי ושרת המשפטים נראים לבושים בדיוק כמו הדמויות האהובות, ואומרים את השורות כאילו היו קומיקאים מלידה. "כמעט כשל"פ שלום לכל המתבוננים", פותח בנט. "תיכף ייכנס הפסח, כולנו נתקשט בבגדי החג שקנינו בסיילים, ונענוד אטמי אוזניים בהשגחת הבג"ץ. למען לא יעשו דודותינו חפרא דפסחא. אני רוצה להזמין מורת נבוכים וגננת בישנים, הצדקת אסתי". 



"אך ראובן, היה לי דייט בחשיכה עם אברך עיוור, כולי עדיין באורות", עונה לו שקד. "קיצקוץ, לקח אותי החיוור למסעדה על הים, פתח לנו שולחן ערוך. עם לוקוסים, הרינגים, מוסרים ממש כי לעולם חסדו. ואני מזגתי לו ארבע כוסות יין עד שנתקף מאנץ' ואכל בשוגג גם קלמרי".