בלוז לתסריטאי האגדי: סטיבן בוצ'קו, היוצר שמאחורי מספר סדרות משטרתיות מצליחות ביניהן "בלוז לכחולי המדים", "פרקליטי אל.איי", "קולמבו" ו-"NYPD", נפטר בגיל 74. נציגו של התסריטאי והמפיק, פיליפ ארנולד, אישר את מותו הלילה (שני) בהצהרה מיוחדת שהוציא: "סטיבן נלחם בסרטן בכוח, באומץ, בחן ובעזרת חוש ההומור שלו. הוא מת בשלווה בשנתו עם משפחתו הקרובה".



בוצ'קו, שאובחן בלוקמיה ב-2014, עבר השתלת תאי גזע, וקיבל מח עצם ממוצא אנונימי בן 23. מי שזכה ב-10 פרסי אמי במהלך הקריירה שלו יכול גם לזקוף לזכותו הזנקת הקריירה של השחקן ניל פטריק האריס, ששיחק בסדרה שיצר "Doogie Howser, M.D".





"זה היה בלתי צפוי לחלוטין", כתב בוצ'קו לפני ארבע שנים במאמר על הטיפול שלו במרכז הסרטן "City of Hope", שפורסם באתר האינטרנט של המקום. "זה הדבר האחרון בעולם שאתה מצפה לו כאשר אתה מבלה את כל החיים הבוגרים שלך בעבודה על הבריאות שלך".




ב-2016 כתב בוצ'קו בספר אוטוביוגרפי: "אני חושב על חיים ומוות בצורה שונה מאשר בעבר, אני מעריך את החיים יותר ופוחד מהמוות פחות, החיים והסיבוכים שאני נתקל בהם פשוטים יותר בשבילי כעת. אני לא מתרגש בגלל הדברים הקטנים".