המחקר של יפעת בקרת פרסום, בשיתוף panell4all, כלל סקר בקרב מדגם מייצג של כ-500 איש מעל גיל 18. נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום סיפר עם פרסום המגדם: "מנתוני המחקר עולה כי הפרזנטורים שנבחרו כהכי ישראלים הם למעשה פסיפס של הישראליות על כל גווניה".
"גידי גוב המפרסם את בזק מתכתב עם ההיסטוריה של תחנות הדרך של המדינה ומייצג את הישראלי היפה של פעם", הוסיף יעקובי. "יובל סמו לעומתו המפרסם את ישראכרט, נתפס כ'אחד משלנו', ישראלי אותנטי שמסוגל ללבוש דמות של כל ישראלי קיים ואילו גל גדות המפרסמת את אירוקה נבחרה בשל היותה גאווה ישראלית עם יופי ישראלי".