מחקר חדש חושף: גידי גוב וגל גדות הם המפורסמים "הכי ישראלים‎"

מדגם שכלל את והשחקנים, הדוגמניות, המגישים וקומיקאים הבולטים בפרסומות בארץ, קבע מיהם האנשים שהכי משקפים את ההוויה הישראלית בהפסקות שבין התוכניות

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
גל גדות
גל גדות | צילום: Getty images

המחקר של יפעת בקרת פרסום, בשיתוף panell4all, כלל סקר בקרב מדגם מייצג של כ-500 איש מעל גיל 18. נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום סיפר עם פרסום המגדם: "מנתוני המחקר עולה כי הפרזנטורים שנבחרו כהכי ישראלים הם למעשה פסיפס של הישראליות על כל גווניה".

"גידי גוב המפרסם את בזק מתכתב עם ההיסטוריה של תחנות הדרך של המדינה ומייצג את הישראלי היפה של פעם", הוסיף יעקובי. "יובל סמו לעומתו המפרסם את ישראכרט, נתפס כ'אחד משלנו', ישראלי אותנטי שמסוגל ללבוש דמות של כל ישראלי קיים ואילו גל גדות המפרסמת את אירוקה נבחרה בשל היותה גאווה ישראלית עם יופי ישראלי".

תגיות:
מחקר
/
גל גדות
/
פרסומות
/
יובל סמו
/
גידי גוב
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף