הגרעין מביא רייטינג: המבצע הסודי שנחשף אתמול על ידי ראש הממשלה, שחשף אלפי מסמכים הנוגעים לגרעין האיראני, הציג את עבודתם של סוכני המוסד השיגו חומרים סודיים ביותר. הנאום המרשים של בנימין נתניהו הצליח להביא לא רק הוכחה לפעילות הגרעין של מדינת האויב, אלא גם נתוני צפייה מרשימים ביותר.



הנאום, ששודר אתמול בכל הערוצים גרף רייטינג שיא של 38.6, נתון המזכיר את המספרים שהיו מקבלים בארץ שידורי גמר של תוכניות ריאליטי בימים שלפני פיצול ערוץ 2. הנתונים התפלגו בין הערוצים באופן הבא: ‏החדשות בקשת: 12.8 אחוזים, ‏החדשות ברשת: 10.7 אחוזים, ‏חדשות עשר: 9.2 אחוזים, ‏חדשות כאן: 4.3% אחוזים, ו‏חדשות 20: 1.6 אחוזים. בסך הכל צפו בנאום יותר ממיליון ישראלים.



בנימין נתניהו במסיבת העיתונאים. צלם : אבשלום ששוני
בנימין נתניהו במסיבת העיתונאים. צלם : אבשלום ששוני



כזכור, נתניהו חשף אתמול כי במהלך שנת 2017 העבירו האיראנים את המסמכים והקבצים הנוגעים לתוכנית הגרעין למקום סודי בטהרן, עליו ידעו רק קומץ איראנים ומספר ישראלים. באחד הלילות בינואר האחרון פרצו סוכני המוסד למחסן, לקחו את המסמכים והעבירו אותם עוד באותו הלילה לישראל.



עוד עולה כי נשיא ארה"ב דונלד טראמפ עודכן בפרטי פעולת המוסד באמצעות העומד בראשו, יוסי כהן, כשזה האחרון ביקר בוושינגטון במהלך חודש ינואר השנה. חשיפת המסמכים נעשתה רק עכשיו מאחר ולקח זמן לתרגם ולנתח אותם, היות ורובם כתובים בשפה הפרסית.